Measurement Methods of Internal Stress in Continuous Welded Rail

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Vnenk, Petr cze
dc.contributor.author Culek, Bohumil cze
dc.date.accessioned 2020-03-19T12:16:26Z
dc.date.available 2020-03-19T12:16:26Z
dc.date.issued 2017 eng
dc.identifier.isbn 978-80-01-06140-4 eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74616
dc.description.abstract This paper deals with the problem of internal rail stress estimation. It is based on a detailed research of contemporary situation in the field, presents basic outlines of the problem and sums up the major research areas and their possible applications in the current state of railway infrastructure management. The directions are divided into four categories in the paper: Displacement Methods, Rail Shifting Methods, Methods Based on Acoustoelastic Effect and Methods Based on Magnetoelastic Effect. Particular methods, both scientific and industrial, are presented in their section respectively. Every method that is presented within the scope of this paper is briefly described and its advantages and disadvantages are mentioned. In the end, potential of application of some of the presented methods in the practical use is discussed. eng
dc.format p. 41-42 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher České vysoké učení technické v Praze eng
dc.relation.ispartof Modernization of the Railways - IRICoN 2017 eng
dc.rights pouze v rámci univerzity cze
dc.subject rail eng
dc.subject stress eng
dc.subject measurement eng
dc.subject CWR eng
dc.subject temperature eng
dc.subject kolejnice cze
dc.subject napětí cze
dc.subject měření cze
dc.subject bezstyková cze
dc.subject teplota cze
dc.title Measurement Methods of Internal Stress in Continuous Welded Rail eng
dc.title.alternative Metody měření vnitřního napětí v bezstykové kolejnici cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Tento článek se zabývá problémem určení hodnoty vnitřního napětí v kolejnici. Je založen na detailní rešerši současné situace v této oblasti, presentuje základní rysy problému a shrnuje hlavní oblasti výzkumu a jejich možné využití v současném stavu správy železniční infrasruktury. Záběry jsou v článku rozděleny do čtyř kategorií: posuvné metody, metody za použití změny polohy kolejnice, metody založené na akustoelastickém jevu, metody založené na magnetoelastickém jevu. Jednotlivé metody, jak vědecké, tak průmyslové, jsou presentovány v příslušných částech článku. Každá metoda, která je v tomto článku představena, je stručně popsána a jsou ukázány její výhody a nevýhody. Závěrem je diskutován potenciál praktického využití některých metod. cze
dc.event Modernizace na železnici IRICoN 2017 (10.05.2017 - 10.05.2017, Praha) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.identifier.obd 39878850 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet