Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Vnenk, Petr
|
cze |
dc.contributor.author |
Culek, Bohumil
|
cze |
dc.date.accessioned |
2020-03-19T12:16:26Z |
|
dc.date.available |
2020-03-19T12:16:26Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
eng |
dc.identifier.isbn |
978-80-01-06140-4 |
eng |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74616 |
|
dc.description.abstract |
This paper deals with the problem of internal rail stress estimation. It is based on a detailed research of contemporary situation in the field, presents basic outlines of the problem and sums up the major research areas and their possible applications in the current state of railway infrastructure management. The directions are divided into four categories in the paper: Displacement Methods, Rail Shifting Methods, Methods Based on Acoustoelastic Effect and Methods Based on Magnetoelastic Effect. Particular methods, both scientific and industrial, are presented in their section respectively. Every method that is presented within the scope of this paper is briefly described and its advantages and disadvantages are mentioned. In the end, potential of application of some of the presented methods in the practical use is discussed. |
eng |
dc.format |
p. 41-42 |
eng |
dc.language.iso |
eng |
eng |
dc.publisher |
České vysoké učení technické v Praze |
eng |
dc.relation.ispartof |
Modernization of the Railways - IRICoN 2017 |
eng |
dc.rights |
pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
rail |
eng |
dc.subject |
stress |
eng |
dc.subject |
measurement |
eng |
dc.subject |
CWR |
eng |
dc.subject |
temperature |
eng |
dc.subject |
kolejnice |
cze |
dc.subject |
napětí |
cze |
dc.subject |
měření |
cze |
dc.subject |
bezstyková |
cze |
dc.subject |
teplota |
cze |
dc.title |
Measurement Methods of Internal Stress in Continuous Welded Rail |
eng |
dc.title.alternative |
Metody měření vnitřního napětí v bezstykové kolejnici |
cze |
dc.type |
ConferenceObject |
eng |
dc.description.abstract-translated |
Tento článek se zabývá problémem určení hodnoty vnitřního napětí v kolejnici. Je založen na detailní rešerši současné situace v této oblasti, presentuje základní rysy problému a shrnuje hlavní oblasti výzkumu a jejich možné využití v současném stavu správy železniční infrasruktury. Záběry jsou v článku rozděleny do čtyř kategorií: posuvné metody, metody za použití změny polohy kolejnice, metody založené na akustoelastickém jevu, metody založené na magnetoelastickém jevu. Jednotlivé metody, jak vědecké, tak průmyslové, jsou presentovány v příslušných částech článku. Každá metoda, která je v tomto článku představena, je stručně popsána a jsou ukázány její výhody a nevýhody. Závěrem je diskutován potenciál praktického využití některých metod. |
cze |
dc.event |
Modernizace na železnici IRICoN 2017 (10.05.2017 - 10.05.2017, Praha) |
eng |
dc.peerreviewed |
yes |
eng |
dc.publicationstatus |
postprint |
eng |
dc.identifier.obd |
39878850 |
eng |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|