Marketing zařízení cestovního ruchu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka
dc.contributor.author Macháčková, Michaela
dc.date.accessioned 2020-02-05T09:33:27Z
dc.date.available 2020-02-05T09:33:27Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2019-11-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74533
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingem cestovního ruchu na vybraném zařízení. Práce je zaměřena na provedení analýzy marketingu, marketingové šetření a SWOT analýzu hotelu, který poskytuje ubytovací, stravovací a kongresové služby. V závěru je doplněno shrnutí marketingového šetření a návrh na zlepšení. cze
dc.format 62 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cze
dc.subject služby cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject hotelnictví cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject tourism eng
dc.subject services eng
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject hotel industry eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketing zařízení cestovního ruchu cze
dc.title.alternative Marketing device of tourism eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-01-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with marketing of the tourism on the chosen device. This thesis is focused od the analysis marketing, marketing survey and SWOT analysis of the hotel, that offers accomodation, catering and congress services. The last part is complemented with the summary of the marketing survey and suggestion for improvement. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketing zařízení cestovního ruchu. Cílem této bakalářské práce je provést analýzu marketingového mixu, SWOT analýzu a marketingové šetření vybraného zařízení v oblasti CR a dále na základě marketingového šetření provést závěrečné shrnutí vyhodnocení dotazníků. Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce: Jak vidíte budoucnost marketingu daného zařízení? Co byste doporučila především? Jak hodnotíte spolupráci se sledovaným zařízením Analýza vnějšího prostředí - analýza konkurence? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 36820
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet