Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing zařízení cestovního ruchu

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingem cestovního ruchu na vybraném zařízení. Práce je zaměřena na provedení analýzy marketingu, marketingové šetření a SWOT analýzu hotelu, který poskytuje ubytovací, stravovací a kongresové služby. V závěru je doplněno shrnutí marketingového šetření a návrh na zlepšení.

Rozsah stran

62 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

cestovní ruch, služby, marketing, marketingový mix, hotelnictví, SWOT analýza, tourism, services, marketing, marketing mix, hotel industry, SWOT analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced