Marketing zařízení cestovního ruchu
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingem cestovního ruchu na vybraném zařízení. Práce je zaměřena na provedení analýzy marketingu, marketingové šetření a SWOT analýzu hotelu, který poskytuje ubytovací, stravovací a kongresové služby. V závěru je doplněno shrnutí marketingového šetření a návrh na zlepšení.
Rozsah stran
62 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
cestovní ruch, služby, marketing, marketingový mix, hotelnictví, SWOT analýza, tourism, services, marketing, marketing mix, hotel industry, SWOT analysis