Digitální knihovnaUPCE
 

Obchodní strategie podniku

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce, která nese název Obchodní strategie podniku, se zabývá teoretickou a praktickou stránkou strategického řízení. V teoretické části je popsán obecný postup tvorby obchodní strategie, tedy analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Praktická část obsahuje důkladnou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Zde získané poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze. Hlavním přínosem této bakalářské práce je zformulování konkrétní optimální obchodní strategie pro daný podnik.

Rozsah stran

43 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D40197

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

strategie, obchodní strategie, zákazníci, dodavatelé, konkurence, strategická analýza, SWOT analýza, strategies, business strategies, customers, supplier, competitors, strategic analysis, SWOT analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced