Obchodní strategie podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal
dc.contributor.author Jarkovská, Michaela
dc.date.accessioned 2020-02-05T09:33:11Z
dc.date.available 2020-02-05T09:33:11Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2018-04-27
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74520
dc.description.abstract Tato bakalářská práce, která nese název Obchodní strategie podniku, se zabývá teoretickou a praktickou stránkou strategického řízení. V teoretické části je popsán obecný postup tvorby obchodní strategie, tedy analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Praktická část obsahuje důkladnou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Zde získané poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze. Hlavním přínosem této bakalářské práce je zformulování konkrétní optimální obchodní strategie pro daný podnik. cze
dc.format 43 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategie cze
dc.subject obchodní strategie cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject dodavatelé cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject strategická analýza cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject strategies eng
dc.subject business strategies eng
dc.subject customers eng
dc.subject supplier eng
dc.subject competitors eng
dc.subject strategic analysis eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Obchodní strategie podniku cze
dc.title.alternative Business Strategy of Company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-01-15
dc.description.abstract-translated This thesis entitled "Business Strategy of Company" deals with theory and practice of strategic management. The theoretical part describes general process of business strategy with emphasis on external and internal analysis from which the strategy is generated. The practical part consists of external and internal analysis of particular enterprise. The conclusions are summarized in the SWOT analysis. The main contribution of the thesis is proposal of the reasonable and appropriate strategy for the future. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D40197
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP ''Obchodní strategie podniku'', otázky dle posudku: 1.V závěru práce uvádíte, že konkurenční výhodou podniku BV elektronik je rozmanitá nabídka výrobků. V jakém smyslu je to konkurenční výhoda? Studentka na otázku reagovala. 2.Své návrhy jste vytvořila na základě osobních zkušeností z pohledu zaměstnance této společnosti. Seznámila jste kolegy nebo management se svými poznatky? Pokud ano, jak návrhy přijali? Pokud ne, co předpokládáte, že budou považovat za realizovatelné a nejpřínosnější? Studentka na otázku reagovala. Komise měla výhrady k absenci cíle práce v úvodu BP. Dále měla výhrady k nedostatečnému rozsahu analýzy nákupních procesů. cze
dc.identifier.stag 25300
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet