dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
|
dc.contributor.author |
Jarkovská, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-05T09:33:11Z |
|
dc.date.available |
2020-02-05T09:33:11Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74520 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce, která nese název Obchodní strategie podniku, se zabývá teoretickou a praktickou stránkou strategického řízení. V teoretické části je popsán obecný postup tvorby obchodní strategie, tedy analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Praktická část obsahuje důkladnou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Zde získané poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze. Hlavním přínosem této bakalářské práce je zformulování konkrétní optimální obchodní strategie pro daný podnik. |
cze |
dc.format |
43 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
obchodní strategie |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
dodavatelé |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
strategická analýza |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
strategies |
eng |
dc.subject |
business strategies |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
supplier |
eng |
dc.subject |
competitors |
eng |
dc.subject |
strategic analysis |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Obchodní strategie podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Business Strategy of Company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-01-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis entitled "Business Strategy of Company" deals with theory and practice of strategic management. The theoretical part describes general process of business strategy with emphasis on external and internal analysis from which the strategy is generated. The practical part consists of external and internal analysis of particular enterprise. The conclusions are summarized in the SWOT analysis. The main contribution of the thesis is proposal of the reasonable and appropriate strategy for the future. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D40197 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP ''Obchodní strategie podniku'', otázky dle posudku:
1.V závěru práce uvádíte, že konkurenční výhodou podniku BV elektronik je rozmanitá nabídka výrobků. V jakém smyslu je to konkurenční výhoda?
Studentka na otázku reagovala.
2.Své návrhy jste vytvořila na základě osobních zkušeností z pohledu zaměstnance této společnosti. Seznámila jste kolegy nebo management se svými poznatky? Pokud ano, jak návrhy přijali? Pokud ne, co předpokládáte, že budou považovat za realizovatelné a nejpřínosnější?
Studentka na otázku reagovala.
Komise měla výhrady k absenci cíle práce v úvodu BP. Dále měla výhrady k nedostatečnému rozsahu analýzy nákupních procesů. |
cze |
dc.identifier.stag |
25300 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |