Digitální knihovnaUPCE
 

Online marketing

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce je věnována oblasti marketingu odehrávající se v online prostředí internetu, tedy online marketingu. V úvodu práce jsou rozebrány základní pojmy internetového marketingu a posléze i jeho jednotlivé nástroje, mezi které lze řadit například SEO, PPC systémy či e-mailing. Druhá část práce se zabývá analýzou společnosti Papírnictví PAVLÍK CZ, s. r. o., a hodnocením proběhlé marketingové kampaně. V návaznosti na proběhlou kampaň byla dle potřeb společnosti navrhnuta a vytvořena nová marketingová kampaň.

Rozsah stran

83 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, online marketing, e-marketing, internet, banner, brand, video kampaň, marketing, online marketing, e-marketing, internet, banner, brand, video campaign

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced