Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Volejníková, Jolana |
|
dc.contributor.author |
Frydrychová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-05T09:33:00Z |
|
dc.date.available |
2020-02-05T09:33:00Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2019-11-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74516 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se v teoretické části zabývá způsobem vytváření cenové strategie, kdy blíže určuje jednotlivé kroky, na které by se firma měla zaměřit a pokračuje analýzou cenových diskriminací. Teoretická část je zakončena rozborem legislativy upravující cenovou diskriminaci. V praktické části této práce jsou uvedeny konkrétní příklady cenových diskriminací, jako diskriminace třetího stupně v oblasti věrnostních karet ve třech vybraných drogeriích a dále diskriminace druhé stupně a bundling, které jsou aplikovány na konkrétní podnik. |
cze |
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cenová strategie |
cze |
dc.subject |
stanovení ceny |
cze |
dc.subject |
cenová diskriminace |
cze |
dc.subject |
pricing strategy |
eng |
dc.subject |
determination of prices |
eng |
dc.subject |
price discrimination |
eng |
dc.title |
Cenové diskriminace v ČR |
cze |
dc.title.alternative |
Price discriminations in Czech Republic |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kožená, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2020-01-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work in theoretical part describes the way of creating a pricing strategy, which specifies the individual steps that the company should focus on and continues with the analysis of price diskrimination. The theoretical part concludes an analysis of the legislation of price discrimination. The practical part describes specific examples of price discrimination, such as third-degree price discrimination in loyalty cards in three selected drugstores and second-degree price discrimination and bundling, which are applied to a specific company. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Cenové diskriminace v ČR
Otázky dle posudku vedoucího diplomové práce:
Jakou roli hraje, podle Vašeho názoru, znalost cenové, popř. křížové elasticity poptávky spotřebitelů v rámci firemní strategie cenové diskriminace?
Otázky dle posudku oponenta diplomové práce:
Proč jste se u hodnocení cenových diskriminací zaměřila u podniků s drogistickým zbožím pouze na věrnostní programy?
Proč jste ve své práci, konkrétně v části zabývající se 4.1.4 Vyhodnocením cenových strategií, podrobněji nerozebrala cenové strategie jednotlivých firem, na s. 57 pouze uvádíte příklad na porovnání věrnostních programů, chybí např. segmentace zákazníků
Jaká z porovnávaných firem má nejlepší marketingovou strategii?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
36893 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|