Cenové diskriminace v ČR

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Volejníková, Jolana
dc.contributor.author Frydrychová, Veronika
dc.date.accessioned 2020-02-05T09:33:00Z
dc.date.available 2020-02-05T09:33:00Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2019-11-28
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74516
dc.description.abstract Tato práce se v teoretické části zabývá způsobem vytváření cenové strategie, kdy blíže určuje jednotlivé kroky, na které by se firma měla zaměřit a pokračuje analýzou cenových diskriminací. Teoretická část je zakončena rozborem legislativy upravující cenovou diskriminaci. V praktické části této práce jsou uvedeny konkrétní příklady cenových diskriminací, jako diskriminace třetího stupně v oblasti věrnostních karet ve třech vybraných drogeriích a dále diskriminace druhé stupně a bundling, které jsou aplikovány na konkrétní podnik. cze
dc.format 71 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject cenová strategie cze
dc.subject stanovení ceny cze
dc.subject cenová diskriminace cze
dc.subject pricing strategy eng
dc.subject determination of prices eng
dc.subject price discrimination eng
dc.title Cenové diskriminace v ČR cze
dc.title.alternative Price discriminations in Czech Republic eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kožená, Marcela
dc.date.accepted 2020-01-16
dc.description.abstract-translated This work in theoretical part describes the way of creating a pricing strategy, which specifies the individual steps that the company should focus on and continues with the analysis of price diskrimination. The theoretical part concludes an analysis of the legislation of price discrimination. The practical part describes specific examples of price discrimination, such as third-degree price discrimination in loyalty cards in three selected drugstores and second-degree price discrimination and bundling, which are applied to a specific company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Cenové diskriminace v ČR Otázky dle posudku vedoucího diplomové práce: Jakou roli hraje, podle Vašeho názoru, znalost cenové, popř. křížové elasticity poptávky spotřebitelů v rámci firemní strategie cenové diskriminace? Otázky dle posudku oponenta diplomové práce: Proč jste se u hodnocení cenových diskriminací zaměřila u podniků s drogistickým zbožím pouze na věrnostní programy? Proč jste ve své práci, konkrétně v části zabývající se 4.1.4 Vyhodnocením cenových strategií, podrobněji nerozebrala cenové strategie jednotlivých firem, na s. 57 pouze uvádíte příklad na porovnání věrnostních programů, chybí např. segmentace zákazníků Jaká z porovnávaných firem má nejlepší marketingovou strategii? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 36893
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet