Webový 3D simulátor těles ve vesmíru

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Borkovcová, Monika
dc.contributor.author Struna, Michal
dc.date.accessioned 2019-11-29T08:51:04Z
dc.date.available 2019-11-29T08:51:04Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-05-09
dc.identifier práce dosud není ve studovně dostupná
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74469
dc.description.abstract Bakalářská práce se v praktické části zabývá implementací webové aplikace pro 3D vizua- lizaci těles ve vesmíru. V rámci aplikace je kladen důraz na dynamický obsah, na kterém se mohou všichni uživatelé po úspěšně autentifikaci podílet. Veškerý obsah je možné pomocí serverového REST API upravovat. Teoretická část je zaměřena na popis technologií pro tvorbu webových aplikací, vysvětlení životního cyklu aplikace a uvedení řešení několika problémů spojených s implementací. Součástí teoretické části je také detailní popis všech stránek nacházejících se v aplikaci. cze
dc.format 76 s.
dc.format 76 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject webová aplikace cze
dc.subject simulátor cze
dc.subject vesmír cze
dc.subject astronomie cze
dc.subject TypeScript cze
dc.subject 3D cze
dc.subject web application eng
dc.subject simulator eng
dc.subject universe eng
dc.subject astronomy eng
dc.subject TypeScript eng
dc.subject 3D eng
dc.title Webový 3D simulátor těles ve vesmíru cze
dc.title.alternative Web 3D simulator of bodies in universe eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis in practical parts deals with implementation of web applications for 3D visualization of bodies in space. Within the application, emphasis is placed on the dynamic content on which all users can participate after successful authentication. All content can be edited using the REST API. The theoretical part focuses on the description of technologies for creating web applications, explaining the life cycle of the application and introducing solutions to several problems connected with implementation. Part of the theoretical part is also a detailed description of all the pages that are in the application. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature dosud nepřidělena
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Předkládaná bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro 3D vizualizaci vesmírných těles. V teoretické části autor popisuje principy počítačové 3D grafiky, WebGL, představuje problematiku simulace a emulace a seznamuje čtenáře se základními astronomickými pojmy, které je nutné vysvětlit pro pochopení celé problematiky. Druhá část teoretické části uvádí čtenáře do problematiky použitých technologií ve výstupní aplikaci. Jedná se o stručný, ale výstižný a kvalitně zpracovaný popis jazyka TypeScript, knihoven React, Three.js a Mongoose, frameworku Node.js, databáze MongoDB a dále nástrojů Swagger UI, Webpack. Dále je popsán a řádně prezentován verzovací systém Git, balíčkovací systém NPM, preprocesor SASS a Socket.io. Práce byla vystavena kontrole v systému STAG a nejeví známky plagiátorství. Komise navrhuje bakalářskou práci na ocenění za vynikající tvůrčí výsledky dle článku 3, písmo b) Stipendijního řádu Univerzity Pardubice. cze
dc.identifier.stag 37379
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet