dc.contributor.advisor |
Borkovcová, Monika |
|
dc.contributor.author |
Struna, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T08:51:04Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T08:51:04Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-05-09 |
|
dc.identifier |
práce dosud není ve studovně dostupná |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74469 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se v praktické části zabývá implementací webové aplikace pro 3D vizua- lizaci těles ve vesmíru. V rámci aplikace je kladen důraz na dynamický obsah, na kterém se mohou všichni uživatelé po úspěšně autentifikaci podílet. Veškerý obsah je možné pomocí serverového REST API upravovat. Teoretická část je zaměřena na popis technologií pro tvorbu webových aplikací, vysvětlení životního cyklu aplikace a uvedení řešení několika problémů spojených s implementací. Součástí teoretické části je také detailní popis všech stránek nacházejících se v aplikaci. |
cze |
dc.format |
76 s. |
|
dc.format |
76 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
webová aplikace |
cze |
dc.subject |
simulátor |
cze |
dc.subject |
vesmír |
cze |
dc.subject |
astronomie |
cze |
dc.subject |
TypeScript |
cze |
dc.subject |
3D |
cze |
dc.subject |
web application |
eng |
dc.subject |
simulator |
eng |
dc.subject |
universe |
eng |
dc.subject |
astronomy |
eng |
dc.subject |
TypeScript |
eng |
dc.subject |
3D |
eng |
dc.title |
Webový 3D simulátor těles ve vesmíru |
cze |
dc.title.alternative |
Web 3D simulator of bodies in universe |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2019-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis in practical parts deals with implementation of web applications for 3D visualization of bodies in space. Within the application, emphasis is placed on the dynamic content on which all users can participate after successful authentication. All content can be edited using the REST API. The theoretical part focuses on the description of technologies for creating web applications, explaining the life cycle of the application and introducing solutions to several problems connected with implementation. Part of the theoretical part is also a detailed description of all the pages that are in the application. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
dosud nepřidělena |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Předkládaná bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro 3D vizualizaci vesmírných těles. V teoretické části autor popisuje principy počítačové 3D grafiky, WebGL, představuje problematiku simulace a emulace a seznamuje čtenáře se základními astronomickými pojmy, které je nutné vysvětlit pro pochopení celé problematiky. Druhá část teoretické části uvádí čtenáře do problematiky použitých technologií ve výstupní aplikaci. Jedná se o stručný, ale výstižný a kvalitně zpracovaný popis jazyka TypeScript, knihoven React, Three.js a Mongoose, frameworku Node.js, databáze MongoDB a dále nástrojů Swagger UI, Webpack. Dále je popsán a řádně prezentován verzovací systém Git, balíčkovací systém NPM, preprocesor SASS a Socket.io.
Práce byla vystavena kontrole v systému STAG a nejeví známky plagiátorství.
Komise navrhuje bakalářskou práci na ocenění za vynikající tvůrčí výsledky dle článku 3, písmo b) Stipendijního řádu Univerzity Pardubice. |
cze |
dc.identifier.stag |
37379 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |