Digitální knihovnaUPCE
 

Význam značek záruky o původu a kvalitě v obchodních sítích

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se věnuje značkám záruky o původu a kvalitě a problematice s tím spojené. Důraz je zde kladen na zmapování jednotlivých značek a poskytnutí aktuálního pohledu na český trh v dané problematice. Součástí práce je také dotazníkové šetření, které má mimo jiné za cíl definovat faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu, dále posoudit určitou zákaznickou orientaci spojenou s jednotlivými značkami a zjistit jejich informovanost v dané oblasti. Vlastní průzkum je následně porovnán s průzkumem vedeným Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR.

Rozsah stran

63 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D40263

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

značky kvality, značky záruky, kvalita, dotazníkové šetření, povědomí, znalost, český trh, quality marks, guarantee marks, quality, questionnaire survey, awareness, knowledge, Czech market

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced