dc.contributor.advisor |
Panuš, Jan |
|
dc.contributor.author |
Vališ, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T10:41:06Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T10:41:06Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-04-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73691 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci" se zaměřuje na použitelnost sociálních sítí pro marketing. V práci jsou popsány a definovány funkční požadavky na vybraný typ sociální sítě a její implementaci v konkrétním podniku. Popis a charakteristika vybrané organizace s cíli, kterých by chtěl dosáhnout. Pomocí navržených metodik řešení problematiky a výběru vhodné varianty je následně uskutečněna jejich realizace. Poté je vyhodnocena jejich účinnost, výnosy a výdaje s nimi spojené. |
cze |
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
Internet |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
business |
eng |
dc.title |
Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci. |
cze |
dc.title.alternative |
Usability analysis of social networks for marketing in a selected organization. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2019-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "Usability analysis of social networks for marketing in a selected organization" focuses on the applicability of social networks for marketing. The thesis describes and defines the functional requirements for the selected type of social network and its implementation in a specific company. Furthermore, there is the description and characteristics of the selected organization with the goals it wants to achieve. Using the proposed methodologies to solve the problems and to select a suitable variant, their realization is subsequently realized. Then their effectiveness, revenues and expenses are evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D39263 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student nejprve představil svou bakalářskou práci Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci. Cílem práce bylo popsat možnosti využití sociálních sítí pro vybraný podnik.
V další části obhajoby potom student reagoval na otázku vedoucího práce, která je uvedená v posudku:
Mohl byste uvést některé návrhy pro lepší zacílení příspěvků na sociálních sítích, tak aby se dosah zvětšoval?
V rámci následné rozpravy student reagoval na následující dotazy:
1.Proč jste si vybral právě Instagram?
2.Jste schopen formulovat doporučený postup pro podnik?
3.Jak si vysvětlujete nezájem mladší generace o produkt? |
cze |
dc.identifier.stag |
37156 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |