Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový mix zvoleného podniku

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2019

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve zvoleném podniku - v hotelu Svatý Hubert ve Zbraslavicích, který poskytuje ubytovací, stravovací, doplňkové i cateringové služby. Cílem práce je provést analýzu marketingového mixu vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Z analýzy marketingového mixu hotelu a provedené analýzy konkurence je vytvořena SWOT analýza, jejíž výsledky přispěly k sestavení návrhu změn.

Rozsah stran

59 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D39669

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, služby, hotelnictví, SWOT analýza, marketing, marketing mix, services, hotel industry, SWOT analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced