Digitální knihovnaUPCE
 

Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem bakalářské práce "Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje" je analýza Facebookové stránky kraje s názvem "Turistický portál Královéhradeckého kraje" a jeho profilu na Instagramu. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů jako jsou sociální sítě a marketing a dnešních souvislostí mezi nimi. V závěrečné části je prezentována vlastní analýza propagace kraje na použitých sociálních sítích a návrh na její zlepšení. V rámci této práce byl realizován dotazníkový průzkum, kterého se zúčastnilo 37 z 220 dotázaných, jehož výsledky jsou součástí této kapitoly.

Rozsah stran

64 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Regionální a informační management

Studijní program

Systémové inženýrství a informatika

Signatura tištěné verze

D39259

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

sociální sítě, marketing, Facebook, Instagram, propagace, sdílení, social networks, marketing, Facebook, Instagram, promotion, sharing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced