dc.contributor.advisor |
Michková, Adéla |
|
dc.contributor.author |
Pokorný, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:51:28Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:51:28Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-05-02 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73646 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na spokojenost klientů pečovatelské služby s poskytovanými službami a s přístupem zaměstnanců. V teoretické části bakalářské práce se zaměřuji na vymezení základních pojmů, tj. stáří, stárnutí a spokojenost. Dále potřeby seniorů, a také charakterizuji pečovatelskou službu. Dále se zaměřuji na tvorbu individuálního plánu se seniory a komunikaci s nimi. Výzkumná část je zaměřena na prezentaci výsledků dotazníkového šetření. |
cze |
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pečovatelská služba |
cze |
dc.subject |
spokojenost |
cze |
dc.subject |
senior |
cze |
dc.subject |
homecare |
eng |
dc.subject |
satisfaction |
eng |
dc.subject |
senior |
eng |
dc.title |
Spokojenost klientů s poskytovanými službami pečovatelské služby |
cze |
dc.title.alternative |
The level of clients' satisfaction with provided homecare services |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Čermák, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on the level of clients' satisfaction with homecare services and the homecare employees' approach to their clients. The theoretical part of this research discusses relevant terms to this thesis; including age, ageing and client's satisfaction, needs and requirements. Besides that, a personalised program planning and the carer-client communication requirements are also reviewed as a part of the discussion on the specific attributes of homecare services.
The practical part of this research presents the analysis of questionnaires. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Zdravotně-sociální pracovník |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D39437 |
|
dc.thesis.degree-program |
Zdravotně sociální péče |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: velmi dobře
Hodnocení oponenta: velmi dobře minus
Doplňující otázky k obhajobě:
1. K obhajobě prosím doručte svolení ředitele organizace, ve které byl realizován průzkum o tom, že Vám dovolil odanonymizovat tuto organizaci.
2. Jakým způsobem (vzhledem k věku respondentů) jste si ověřoval, že jsou respondenti schopni dát kvalifikovaný souhlas s provedením výzkumu?
3. Jaká opatření ve službě byste Vy, jako vedoucí služby přijal, za situace, že by Vám ze šetření spokojenosti se službou vyšlo, že uživatelé jsou spíše spokojeni s cenou služby, s kvalitou výkonů, s dobou kdy, je služba poskytována?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.identifier.stag |
37721 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |