dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
|
dc.contributor.author |
Vancová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:51:05Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:51:05Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-05-10 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna ( studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73636 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je orientována na problematiku měření a hodnocení firemní reputace. V teoretické části práce je nejprve definována firemní reputace a nastíněn její význam pro podnik. V další části práce jsou vymezeny literaturou doporučované metodiky měření a hodnocení firemní reputace, je popsáno měření reputace pomocí prvků ochrany dobrého jména podniku a je specifikována identita podniku jako nástroj pro hodnocení firemní reputace. Na základě literární rešerše jsou navržena kritéria pro posuzování firemní reputace zákazníky na průmyslovém trhu. V praktické části jsou uvedeny výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na zjištění důležitosti navržených kritérií hodnocení firemní reputace z pohledu manažerů chemických podniků. Výzkum umožnil navržený seznam kritérií hodnocení reputace očistit od nedůležitých kritérií z pohledu dotazovaných a přiřadit každému navrhovanému kritériu váhu jeho relativní významnosti. Je uvedena též analýza rozdílného pohledu na důležitost zkoumaných kritérií dle různých charakteristik respondentů. |
cze |
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní reputace |
cze |
dc.subject |
měření firemní reputace |
cze |
dc.subject |
firemní identita |
cze |
dc.subject |
chemický průmysl |
cze |
dc.subject |
corporate reputation |
eng |
dc.subject |
measurement of corporate reputation |
eng |
dc.subject |
corporate identity |
eng |
dc.subject |
chemical industry |
eng |
dc.title |
Kritéria hodnocení reputace chemických průmyslových podniků v očích zákazníků |
cze |
dc.title.alternative |
Criteria for assesing the reputation of chemical industries in the eyes of customers |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Tetřevová, Liběna |
|
dc.date.accepted |
2019-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on measurement and evaluation of corporate reputation. The first, the corporate reputation and its importance for the company are defined in the theoretical part. The next part is devoted to measurement and evaluation of company reputation, where different measurement methods are described, further is defined measurement of reputation with the elements of protection of good name and corporate identity as a tool for evaluation of the corporate reputation. Based on literary research, criteria are proposed for assessing customer reputation in the industrial market. In the practical part, the results of quantitative research focusing on the importance of the proposed criteria for the evaluation of the corporate reputation are designed from the perspective of chemical businnes managers. The research enabled to clear the proposed list of reputation assessment criteria from the unimportant according to interviewees and assign the weight of its relative significance for each proposed criterion. There is also an analysis of the different view on the importance of the criteria which are examined according to different characteristics of the respondents. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D39169 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
V průběhu obhajoby byly položeny tyto otázky:
Proč jste používala pojem reputace?Nebyl by vhodnější pojem pověst?
Jaký je rozdíl mezi pojmy reputace, pověst, goodwill, image?
Jakým způsobem jste vytvořila váhy kritérií pro hodnocení reputace?
Je korektní používat průměr z nominální škály?
Je třeba použít všech uvedených kritérií pro hodnocení reputace? Jaké problémy by vyvstaly při využívání velkého počtu kritérií.
Studentka všechny otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
38005 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |