dc.contributor.advisor |
Šavelková, Lívia |
|
dc.contributor.author |
Hába, Zbyněk
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:50:03Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:50:03Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-03-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73605 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem "Progaming očima bývalých a současných hráčů" se
zaměřuje na stručný popis e-sportu a jeho prostředí. V mé bakalářské práci provádím
kvalitativní výzkum, ve kterém se pokusí nastínit život e-sportovní subkultury z pohledu
bývalých i současných profesionálních hráčů počítačových her. Hlavní výzkumnou metodou
je forma rozhovorů s aktivními hráči digitálních her, i těmi, co herní svět už opustili. Cílem
práce je především popis herního světa a charakteristika herní kariéry hráče. V teoretické části
se zaměřuji na podrobném popisu herní komunity v České republice. V části praktické
analyzuji provedené rozhovory s informanty, kteří působili nebo stále působí na herní scéně. |
cze |
dc.format |
42 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
e-sport |
cze |
dc.subject |
progaming |
cze |
dc.subject |
gaming |
cze |
dc.subject |
sport |
cze |
dc.subject |
kariéra |
cze |
dc.subject |
komunita |
cze |
dc.subject |
e-sport |
eng |
dc.subject |
progaming |
eng |
dc.subject |
gaming |
eng |
dc.subject |
sport |
eng |
dc.subject |
carrier |
eng |
dc.subject |
community |
eng |
dc.title |
Progaming očima bývalých a současných hráčů |
cze |
dc.title.alternative |
Progaming through the Eyes of Former and Present Players |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Horálek, Adam |
|
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "Progaming through the Eyes of Former and Present
Players" focuses on a brief description of e-sport and its environment. In my Bachelor Thesis
I perform a qualitative research in which I will try to outline the life of the e-sports subculture
from the point of view of both former and current professional computer game players. The
main research method is the form of interviews with active players and those who have
already left the game world. The aim of the work is primarily to describe the game world and
the characteristics of the player's gaming career. In the theoretical part, I focus on the detailed
description of the gaming community in the Czech Republic. In the practical part I examine
the interviews with the informants who have been or are still active on the gaming scene. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D39190 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Student představil svou práci: výzkum, metody a hlavní zjištění. Byly přečteny oba posudky. Komise se shodla na hodnocení: |
cze |
dc.identifier.stag |
37112 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |