Progaming očima bývalých a současných hráčů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šavelková, Lívia
dc.contributor.author Hába, Zbyněk
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:50:03Z
dc.date.available 2019-06-18T08:50:03Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-03-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73605
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem "Progaming očima bývalých a současných hráčů" se zaměřuje na stručný popis e-sportu a jeho prostředí. V mé bakalářské práci provádím kvalitativní výzkum, ve kterém se pokusí nastínit život e-sportovní subkultury z pohledu bývalých i současných profesionálních hráčů počítačových her. Hlavní výzkumnou metodou je forma rozhovorů s aktivními hráči digitálních her, i těmi, co herní svět už opustili. Cílem práce je především popis herního světa a charakteristika herní kariéry hráče. V teoretické části se zaměřuji na podrobném popisu herní komunity v České republice. V části praktické analyzuji provedené rozhovory s informanty, kteří působili nebo stále působí na herní scéně. cze
dc.format 42 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject e-sport cze
dc.subject progaming cze
dc.subject gaming cze
dc.subject sport cze
dc.subject kariéra cze
dc.subject komunita cze
dc.subject e-sport eng
dc.subject progaming eng
dc.subject gaming eng
dc.subject sport eng
dc.subject carrier eng
dc.subject community eng
dc.title Progaming očima bývalých a současných hráčů cze
dc.title.alternative Progaming through the Eyes of Former and Present Players eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Horálek, Adam
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis "Progaming through the Eyes of Former and Present Players" focuses on a brief description of e-sport and its environment. In my Bachelor Thesis I perform a qualitative research in which I will try to outline the life of the e-sports subculture from the point of view of both former and current professional computer game players. The main research method is the form of interviews with active players and those who have already left the game world. The aim of the work is primarily to describe the game world and the characteristics of the player's gaming career. In the theoretical part, I focus on the detailed description of the gaming community in the Czech Republic. In the practical part I examine the interviews with the informants who have been or are still active on the gaming scene. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D39190
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.defence Student představil svou práci: výzkum, metody a hlavní zjištění. Byly přečteny oba posudky. Komise se shodla na hodnocení: cze
dc.identifier.stag 37112
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet