dc.contributor.advisor |
Chocholáč, Jan |
|
dc.contributor.author |
Novotný, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:48:14Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:48:14Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-05-23 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73547 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy. První kapitola obsahuje teoretické vymezení marketingové komunikace. V rámci druhé kapitoly je představena společnost RegioJet a.s. a je provedena analýza marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy, zejména s ohledem na využívané nástroje marketingové komunikace. Na základě provedené analýzy jsou definovány slabé stránky marketingové komunikace společnosti RegioJet a.s. Ve třetí kapitole jsou navrženy aktivity v oblasti marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace společnosti. |
cze |
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
železniční osobní doprava |
cze |
dc.subject |
RegioJet a.s. |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
railway passenger transport |
eng |
dc.subject |
RegioJet a.s. |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication of RegioJet a.s. in the segment of railway passenger transport |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with marketing communication of RegioJet a.s. in the segment of railway passenger transport. The first chapter contains theoretical definition of marketing communication. In the second chapter the company RegioJet a.s. is introduced. It analyses its marketing communication in the segment of railway passenger transport, especially with regard to used tools of marketing communication based on this analysis weaknesses of marketing communication are defined and current activities are realized. In the third chapter marketing communication activities of RegioJet a.s. in the segment of railway passenger transport are designed, which will lead to improvements in marketing communication of the company. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D39546 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
38420 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |