Digitální knihovnaUPCE
 

Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práci se zabývá problematikou marketingového výzkumu se zaměřením na dotazníkové šetření. Cílem práce je představit zásady dotazníkového šetření, které je součástí marketingového výzkumu. Součástí diplomové práce je příprava, realizace a vyhodnocení dotazníkové šetření pro Zoologickou zahradu hl. m. Prahy. Úvodní část práce je zaměřena na teoretické základy marketingového výzkumu a zásady zpracování dotazníkového šetření. V druhé části jsou pak data z provedeného dotazování vyhodnocena a analyzována.

Rozsah stran

62 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D40250

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingový výzkum, dotazníkové šetření, dotazníky, analýza dat, marketing, marketing research, questionnaire-based survey, questionnaires, data analysis, marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced