Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práci se zabývá problematikou marketingového výzkumu se zaměřením na dotazníkové šetření. Cílem práce je představit zásady dotazníkového šetření, které je součástí marketingového výzkumu. Součástí diplomové práce je příprava, realizace a vyhodnocení dotazníkové šetření pro Zoologickou zahradu hl. m. Prahy. Úvodní část práce je zaměřena na teoretické základy marketingového výzkumu a zásady zpracování dotazníkového šetření. V druhé části jsou pak data z provedeného dotazování vyhodnocena a analyzována.
Rozsah stran
62 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D40250
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingový výzkum, dotazníkové šetření, dotazníky, analýza dat, marketing, marketing research, questionnaire-based survey, questionnaires, data analysis, marketing