dc.contributor.advisor |
Brodský, Zdeněk |
|
dc.contributor.author |
Ostřanská, Josefína
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:46:24Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:46:24Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73472 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je analýza konceptu Corporate Social Responsibility a Creating Shared Value ve vybrané organizaci. Diplomová práce bude analyzovat základní principy a postupy zavádění společenské odpovědnosti podniku a hodnotí oblast sdílených hodnot. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
management |
cze |
dc.subject |
CSR |
cze |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem |
cze |
dc.subject |
CSV |
cze |
dc.subject |
vytváření sdílené hodnoty |
cze |
dc.subject |
etický kodex |
cze |
dc.subject |
Value Add |
cze |
dc.subject |
business |
cze |
dc.subject |
society |
cze |
dc.subject |
management |
eng |
dc.subject |
CSR |
eng |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility |
eng |
dc.subject |
CSV |
eng |
dc.subject |
Creating Shared Value |
eng |
dc.subject |
Code of Ethics |
eng |
dc.subject |
Value Add |
eng |
dc.subject |
business |
eng |
dc.subject |
society |
eng |
dc.title |
Analýza CSR a hodnocení oblasti vytváření sdílených hodnot u vybrané organizace |
cze |
dc.title.alternative |
CSR analysis and evaluation of the area of shared value creation for the selected organization |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kičina, Róbert |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this thesis is present an overview of Corporate Social Responsibility (CSR) and Creating Shared Value (CSV) in the selected organization.
Next, this thesis deals with the analysis and evaluation of basic principles and implementation process of shared value creation.
Lastly, this essay explore and analyse Nestlé's CSR initiatives according to the three pillars of strategic CSR and provide suggestions how it could be further improved in order to be beneficial to both the company and society. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D39633 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Analýza CSR a hodnocení oblasti vytváření sdílených hodnot u vybrané organizace.
Otázky dle posudku vedoucího DP:
1. Na příkladu kampaně Pink Ribbon uveďte možnosti implementace CSR a CSV v jiné národní kultuře korporátu Nestlé.
2. Jaké výsledky očekává diplomantka od kampaně Pink Ribbon v budoucnosti?
Otázky dle posudku oponenta DP:
1. Co jsou hlavní důvody, proč moderní firmy postupně přecházejí od CSR k CSV??
2. Je možné koncept CSR aplikovat i u malých firem (např. mikropodniky), anebo je to doména zejména velkých mezinárodních korporací?
Studentka na otázky reagovala ke spokojenosti komise.
Komise položila následující otázky:
Uvažovala jste zorganizovat podobný workshop i na UPCE?
K doporučení: Jak Vy hodnotíte PR společnost?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
36607 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |