Konkurenceschopnost podniku v podmínkách průmyslu 4.0
Diplomová práceDatum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem této práce je zhodnocení konkurenční schopnosti podniku a následné doporučení a návrhy, jak být konkurenceschopný v turbulentním prostředí 4. průmyslové revoluce. V teoretické části práce je uveden přehled základních pojmů týkajících se konkurence, kon-kurenceschopnosti a pojmů souvisejících s prostředím internetu. Následuje popis jednotli-vých metod pro hodnocení konkurenceschopnosti. V praktické části je charakterizována spo-lečnost a realizovány metody hodnocení konkurenční schopnosti podniku za pomocí SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil, finanční analýzy a analýzy konkurence pomocí marketin-gového mixu.
Rozsah stran
73 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D39638
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
konkurenceschopnost, e-commerce, e-shop, průmysl 4.0, marketingový mix, finanční analýza, SWOT analýza, Porterův model pěti sil, competitiveness, e-commerce, e-shop, industry 4.0, marketing mix, financial analysis, SWOT analysis, Porter's five forces