dc.contributor.advisor |
Gottwald, Dalibor |
|
dc.contributor.author |
Chlum, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:06:55Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:06:55Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-05-17 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73304 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na oblast e-commerce v souvislosti s online marketingem a expanzí e-shopu na zahraniční trh. Práce je rozdělena do pěti částí. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením e-commece a online marketingu. V druhé kapitole je analyzován současný stav ve společnosti v rámci online marketingu. Ve třetí kapitole je podle stanovených kritérií vybrán cílový trh. Ve čtvrté kapitole je navržena strategie pro jednotlivé marketingové kanály při expanzi na zahraniční trh a pátá kapitola obsahuje zhodnocení navrhovaných opatření. |
cze |
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
expanze do zahraničí |
cze |
dc.subject |
online marketing |
cze |
dc.subject |
PPC |
cze |
dc.subject |
SEO |
cze |
dc.subject |
foreign expansion |
eng |
dc.subject |
online marketing |
eng |
dc.subject |
PPC |
eng |
dc.subject |
SEO |
eng |
dc.title |
Expanze e-shopu na zahraniční trh |
cze |
dc.title.alternative |
Expansion of an e-shop to a foreign market |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kroupa, Josef |
|
dc.date.accepted |
2019-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the area of e-commerce related to online marketing and expansion of an e-shop to a foreign market. This thesis is divided into five parts. Chapter one deals with theoretical terminology of e-commerce and online marketing. Chapter two analyzes the current state of the online marketing within the company. In chapter three, the targeted market is chosen according to established criteria. In chapter four, a strategy is designed for a particular marketing channel within the expansion to a foreign market and in chapter five, there is an evaluation of suggested steps. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D39296 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
38210 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |