Spotřební chování zákazníků internetových obchodů / Typologie zákazníků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Medunová, Eliška
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:05:38Z
dc.date.available 2019-06-18T08:05:38Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-04-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73270
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním zákazníků internetových obchodů. Tato bakalářská práce je zaměřená na definici spotřebitele, spotřební chování - jak zákazníka ovlivňují jeho potřeby, zájmy a motivace a je zde popsán rozhodovací proces zákazníka. V druhé části je představení společnosti, představení jejích produktů. Průzkumem dané společnosti jsou zjišťovány aspekty týkající se nakupování produktů této firmy např. poměr zákazníka z hlediska pohlaví, četnost nákupu, průměrná hodnota jedné objednávky, vliv změny ceny a pořádané akce na zákazníka. cze
dc.format 46 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitelské chování cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject on-line marketing cze
dc.subject internetový obchod cze
dc.subject segmentace cze
dc.subject customer's behavior eng
dc.subject customers eng
dc.subject on-line marketing eng
dc.subject e-shop eng
dc.subject segmentation eng
dc.title Spotřební chování zákazníků internetových obchodů / Typologie zákazníků cze
dc.title.alternative Consumer behavior of Internet shop users / Customer typology eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with consumer behavior of online customers. Focusing on the practical part, the definition of a consumer is provided as well as consumers' behavior and their subsequent influence on one´s needs, interests and motivations. The process of customers´ decision making is also described. The second part is about the introduction of the company and its products. The survey concentrates on the aspects related to the purchase of the products typical of the company, for instance, customers´ proportion by genders, frequency of a purchase, an average price of a single order, the effects of price changes and promotions. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D39253
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka nejdříve prezentovala svoji bakalářskou práci Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků. Cíl práce: Cílem práce je pro vybraný tržní segment identifikovat faktory, které spotřebitele ovlivňují v jejich nákupním chování, a popisuje jejich nákupní rozhodovací proces. Na základě empirického výzkumu analyzovat získaná data a sestavit základní typologii zákazníků včetně definice základních person. Prezentace byla provedena. Vytčené cíle byly částečně naplněny, komise měla několik výhrad k bakalářské práci. Otázky vedoucího práce: 1. Pro identifikaci základních faktorů, které ovlivňují nákupní chování, jste zvolila data z databáze zákazníků a tržeb. Myslíte, že je to ten nejlepší způsob jak identifikovat potencionální zákazníky elektronického obchodu a jak zjistit jejich nákupní preference? 2. Vzhledem k tomu, že Vám společnost umožnila přístup do své databáze, zajímala se pak o závěry Vaší práce a Vaše doporučení? Odpovědi na otázky vedoucího práce i odpovědi na další doplňující otázky členů zkušební komise byly vyhovující. cze
dc.identifier.stag 36530
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet