Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Medunová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:05:38Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:05:38Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-04-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73270 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním zákazníků internetových obchodů. Tato bakalářská práce je zaměřená na definici spotřebitele, spotřební chování - jak zákazníka ovlivňují jeho potřeby, zájmy a motivace a je zde popsán rozhodovací proces zákazníka.
V druhé části je představení společnosti, představení jejích produktů. Průzkumem dané společnosti jsou zjišťovány aspekty týkající se nakupování produktů této firmy např. poměr zákazníka z hlediska pohlaví, četnost nákupu, průměrná hodnota jedné objednávky, vliv změny ceny a pořádané akce na zákazníka. |
cze |
dc.format |
46 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spotřebitelské chování |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
on-line marketing |
cze |
dc.subject |
internetový obchod |
cze |
dc.subject |
segmentace |
cze |
dc.subject |
customer's behavior |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
on-line marketing |
eng |
dc.subject |
e-shop |
eng |
dc.subject |
segmentation |
eng |
dc.title |
Spotřební chování zákazníků internetových obchodů / Typologie zákazníků |
cze |
dc.title.alternative |
Consumer behavior of Internet shop users / Customer typology |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2019-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with consumer behavior of online customers. Focusing on the practical part, the definition of a consumer is provided as well as consumers' behavior and their subsequent influence on one´s needs, interests and motivations. The process of customers´ decision making is also described.
The second part is about the introduction of the company and its products. The survey concentrates on the aspects related to the purchase of the products typical of the company, for instance, customers´ proportion by genders, frequency of a purchase, an average price of a single order, the effects of price changes and promotions. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D39253 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka nejdříve prezentovala svoji bakalářskou práci Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků.
Cíl práce:
Cílem práce je pro vybraný tržní segment identifikovat faktory, které spotřebitele ovlivňují v jejich nákupním chování, a popisuje jejich nákupní rozhodovací proces.
Na základě empirického výzkumu analyzovat získaná data a sestavit základní typologii zákazníků včetně definice základních person.
Prezentace byla provedena. Vytčené cíle byly částečně naplněny, komise měla několik výhrad k bakalářské práci.
Otázky vedoucího práce:
1. Pro identifikaci základních faktorů, které ovlivňují nákupní chování, jste zvolila data z databáze zákazníků a tržeb. Myslíte, že je to ten nejlepší způsob jak identifikovat potencionální zákazníky elektronického obchodu a jak zjistit jejich nákupní preference?
2. Vzhledem k tomu, že Vám společnost umožnila přístup do své databáze, zajímala se pak o závěry Vaší práce a Vaše doporučení?
Odpovědi na otázky vedoucího práce i odpovědi na další doplňující otázky členů zkušební komise byly vyhovující. |
cze |
dc.identifier.stag |
36530 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|