Digitální knihovnaUPCE
 

Spotřební chování zákazníků internetových obchodů / Typologie zákazníků

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním zákazníků internetových obchodů. Tato bakalářská práce je zaměřená na definici spotřebitele, spotřební chování - jak zákazníka ovlivňují jeho potřeby, zájmy a motivace a je zde popsán rozhodovací proces zákazníka. V druhé části je představení společnosti, představení jejích produktů. Průzkumem dané společnosti jsou zjišťovány aspekty týkající se nakupování produktů této firmy např. poměr zákazníka z hlediska pohlaví, četnost nákupu, průměrná hodnota jedné objednávky, vliv změny ceny a pořádané akce na zákazníka.

Rozsah stran

46 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D39253

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

spotřebitelské chování, zákazníci, on-line marketing, internetový obchod, segmentace, customer's behavior, customers, on-line marketing, e-shop, segmentation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced