Marketingový mix v oblasti služeb

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Svatoňová, Eva
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:05:29Z
dc.date.available 2019-06-18T08:05:29Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-04-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73250
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti A-Z Projekt s.r.o., která se orientuje na zprostředkování vlastního bydlení pomocí balíčku služeb. Cílem bakalářské práce je navrhnout změny pro zlepšení propagace podniku. Důraz je kladen na tvorbu nového komunikačního mixu a změnu vnímání poskytovaných služeb jako balíčku. cze
dc.format 56 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject služby cze
dc.subject bydlení cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject communications mix eng
dc.subject services eng
dc.subject housing eng
dc.title Marketingový mix v oblasti služeb cze
dc.title.alternative Service marketing mix eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-05-28
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis of marketing mix of A-Z Projekt s.r.o., which is focused on mediation of own housing by means of services. The aim of the bachelor thesis is to propose changes to improve the company promotion. Emphasis is placed on creating a new communication mix and changing the perception of services as a package. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D39661
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Nejprve studentka představila v rámci prezentace svou bakalářskou práci na téma Marketingový mix v oblasti služeb. Cílem práce bylo popsat stávající marketingový mix, současnou situaci na trhu a navrhnout změny u vybraných marketingových nástrojů. V další části obahojoby potom studentka odpovídala na otázky vedoucí práce z posudku: 1.Autorka doporučuje mimo jiné strategii W-O. Jakým způsobem navrhuje rozšířit řady zaměstnanců? Jak v této aktivitě může pomoci marketing? 2.Byli seznámeni zástupci společnosti se závěry bakalářské práce? Pokud ano, jaká byla jejich reakce? V následné rozpravě studentka reagovala na tento dotaz: Jak jste si stanovila hranici, na základě které hypotézy potvrzujete? cze
dc.identifier.stag 36353
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet