dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Svatoňová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:05:29Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:05:29Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-04-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73250 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti A-Z Projekt s.r.o., která se orientuje na zprostředkování vlastního bydlení pomocí balíčku služeb. Cílem bakalářské práce je navrhnout změny pro zlepšení propagace podniku. Důraz je kladen na tvorbu nového komunikačního mixu a změnu vnímání poskytovaných služeb jako balíčku. |
cze |
dc.format |
56 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
bydlení |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
communications mix |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
housing |
eng |
dc.title |
Marketingový mix v oblasti služeb |
cze |
dc.title.alternative |
Service marketing mix |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing mix of A-Z Projekt s.r.o., which is focused on mediation of own housing by means of services. The aim of the bachelor thesis is to propose changes to improve the company promotion. Emphasis is placed on creating a new communication mix and changing the perception of services as a package. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D39661 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Nejprve studentka představila v rámci prezentace svou bakalářskou práci na téma Marketingový mix v oblasti služeb. Cílem práce bylo popsat stávající marketingový mix, současnou situaci na trhu a navrhnout změny u vybraných marketingových nástrojů.
V další části obahojoby potom studentka odpovídala na otázky vedoucí práce z posudku:
1.Autorka doporučuje mimo jiné strategii W-O. Jakým způsobem navrhuje rozšířit řady zaměstnanců? Jak v této aktivitě může pomoci marketing?
2.Byli seznámeni zástupci společnosti se závěry bakalářské práce? Pokud ano, jaká byla jejich reakce?
V následné rozpravě studentka reagovala na tento dotaz:
Jak jste si stanovila hranici, na základě které hypotézy potvrzujete? |
cze |
dc.identifier.stag |
36353 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |