Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Honková, Anna
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:05:26Z
dc.date.available 2019-06-18T08:05:26Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-04-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73245
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza podniku a konkurence. Specifikace vlastností zákazníků a jejich požadavků. Na základě zjištěných skutečností navrhnutí marketingové strategie. Práce je rozdělená do dvou částí. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Popisuje význam marketingu, segmentaci trhu, nástroje marketingové mixu a konkurenční analýzu. Druhá část obsahuje seznámení s vybraným hotelem. Dochází k zhodnocení současné situace hotelu vůči konkurenci. Závěr práce popisuje možné návrhy na budoucí rozvoj hotelu. Rozsah práce koresponduje s osnovami. cze
dc.format 69 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject segmentace trhu cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject hotelnictví cze
dc.subject konkurenční analýza cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject market segmentation eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject hotel industry eng
dc.subject competitive analysis eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku cze
dc.title.alternative Marketing analysis of current situation and proposal of strategy for development of chosen company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing analysis of the company and its competition. Specifications of customer´s properties and requirements. Based on the findings of the proposed marketing strategy. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains an introduction to the basic concepts associated with the issue. It describes the importance of marketing, market segmentation, marketing mix utilities and competitive analysis. Second part includes an introduction to a selected hotel. The current situation of the hotel against the competition is evaluated. The end of this bachelor thesis describes possible suggestions for future development of the hotel. The range of the work answers to the syllabus. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D39660
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka nejprve v rámci prezentace představila komisi svou bakalářskou práci Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku. Cílem práce bylo provedení analýzy podniku a jeho konkurence. Specifikovat vlastností zákazníků a jejich požadavky. Na základě zjištěných skutečností navrhnout marketingovou strategii. Dále studentka odpověděla na otázky vedoucí práce, které jsou uvedené v posudku: 1.Uveďte, na základě čeho jste vybírala kritéria pro hodnocení konkurentů. 2.Z jakého důvodu jste zahrnula do porovnání i Orea Hotel Voroněž, když uvádíte, že jeho klientela upřednostňuje umístění (v centru města) odlišné od umístění ostatních zkoumaných hotelů? cze
dc.identifier.stag 36333
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet