dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Honková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:05:26Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:05:26Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-04-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73245 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analýza podniku a konkurence. Specifikace vlastností zákazníků a jejich požadavků. Na základě zjištěných skutečností navrhnutí marketingové strategie. Práce je rozdělená do dvou částí. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Popisuje význam marketingu, segmentaci trhu, nástroje marketingové mixu a konkurenční analýzu. Druhá část obsahuje seznámení s vybraným hotelem. Dochází k zhodnocení současné situace hotelu vůči konkurenci. Závěr práce popisuje možné návrhy na budoucí rozvoj hotelu. Rozsah práce koresponduje s osnovami. |
cze |
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
segmentace trhu |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
hotelnictví |
cze |
dc.subject |
konkurenční analýza |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
market segmentation |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
hotel industry |
eng |
dc.subject |
competitive analysis |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing analysis of current situation and proposal of strategy for development of chosen company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2019-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing analysis of the company and its competition. Specifications of customer´s properties and requirements. Based on the findings of the proposed marketing strategy. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains an introduction to the basic concepts associated with the issue. It describes the importance of marketing, market segmentation, marketing mix utilities and competitive analysis. Second part includes an introduction to a selected hotel. The current situation of the hotel against the competition is evaluated. The end of this bachelor thesis describes possible suggestions for future development of the hotel. The range of the work answers to the syllabus. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D39660 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka nejprve v rámci prezentace představila komisi svou bakalářskou práci Marketingová analýza současné situace a návrh vhodné strategie pro rozvoj zvoleného podniku. Cílem práce bylo provedení analýzy podniku a jeho konkurence. Specifikovat vlastností zákazníků a jejich požadavky. Na základě zjištěných skutečností navrhnout marketingovou strategii.
Dále studentka odpověděla na otázky vedoucí práce, které jsou uvedené v posudku:
1.Uveďte, na základě čeho jste vybírala kritéria pro hodnocení konkurentů.
2.Z jakého důvodu jste zahrnula do porovnání i Orea Hotel Voroněž, když uvádíte, že jeho klientela upřednostňuje umístění (v centru města) odlišné od umístění ostatních zkoumaných hotelů? |
cze |
dc.identifier.stag |
36333 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |