dc.contributor.advisor |
Šándorová, Zdenka |
|
dc.contributor.author |
Petrová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:04:59Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:04:59Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-03-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73233 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá nácviky sociálních a komunikačních dovedností u dětí s Aspergerovým syndromem. Teoretická část vymezuje diagnózu Aspergerova syndromu a problematiku nácviků sociálních a komunikačních dovedností. Praktická část hodnotí potřebnost nácviků pro další vývoj dětí. Výzkum byl prováděn v Rodinném Integračním Centru z.s. a vznikly z něj čtyři kazuistiky dětí, které nácviky absolvovaly. Hlavními výzkumnými metodami byly polostrukturované rozhovory, pozorování a analýza dokumentů. |
cze |
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Aspergerův syndrom |
cze |
dc.subject |
nácviky |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
sociální dovednosti |
cze |
dc.subject |
emoce |
cze |
dc.subject |
Asperger's syndrome |
eng |
dc.subject |
training |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
social skills |
eng |
dc.subject |
emotions |
eng |
dc.title |
Nácviky sociálních a komunikačních dovedností u dětí s Aspergerovým syndromem |
cze |
dc.title.alternative |
Social and Communication Skills Training for Children with Asperger's syndrome |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis focuses on social and communication skills training for children with Asperger's syndrome. The theoretical part defines a diagnosis of Asperger's syndrome and issue of social and communication skills training. The practical part evaluates the necessity of training for the future of children. The research was conducted in the Rodinné Integrační Centrum z.s. and on the basis of this research, four case studies were created. Children who had gone through the social and communication training were specifically studied. The main research methods were semi-structured interviews, observation and analysis of documents. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D39032 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila cíle, metody a závěry své diplomové práce a zodpověděla otázky z posudků a dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
37080 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |