Nácviky sociálních a komunikačních dovedností u dětí s Aspergerovým syndromem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šándorová, Zdenka
dc.contributor.author Petrová, Kateřina
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:04:59Z
dc.date.available 2019-06-18T08:04:59Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-03-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73233
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá nácviky sociálních a komunikačních dovedností u dětí s Aspergerovým syndromem. Teoretická část vymezuje diagnózu Aspergerova syndromu a problematiku nácviků sociálních a komunikačních dovedností. Praktická část hodnotí potřebnost nácviků pro další vývoj dětí. Výzkum byl prováděn v Rodinném Integračním Centru z.s. a vznikly z něj čtyři kazuistiky dětí, které nácviky absolvovaly. Hlavními výzkumnými metodami byly polostrukturované rozhovory, pozorování a analýza dokumentů. cze
dc.format 83 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Aspergerův syndrom cze
dc.subject nácviky cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject sociální dovednosti cze
dc.subject emoce cze
dc.subject Asperger's syndrome eng
dc.subject training eng
dc.subject communication eng
dc.subject social skills eng
dc.subject emotions eng
dc.title Nácviky sociálních a komunikačních dovedností u dětí s Aspergerovým syndromem cze
dc.title.alternative Social and Communication Skills Training for Children with Asperger's syndrome eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Ehlová, Marcela
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated This master's thesis focuses on social and communication skills training for children with Asperger's syndrome. The theoretical part defines a diagnosis of Asperger's syndrome and issue of social and communication skills training. The practical part evaluates the necessity of training for the future of children. The research was conducted in the Rodinné Integrační Centrum z.s. and on the basis of this research, four case studies were created. Children who had gone through the social and communication training were specifically studied. The main research methods were semi-structured interviews, observation and analysis of documents. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D39032
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka představila cíle, metody a závěry své diplomové práce a zodpověděla otázky z posudků a dotazy členů komise. cze
dc.identifier.stag 37080
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account