Přechod z prvního stupně Montessori na druhý stupeň běžné školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Musilová, Kateřina
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:04:58Z
dc.date.available 2019-06-18T08:04:58Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-03-25
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73230
dc.description.abstract Výzkum se zabývá tématem přechodu žáků z prvního stupně Montessori školy na druhý stupeň běžné školy. Cílem je blíže prozkoumat, jak tento přechod u dětí probíhá. Pomocí komunikace s rodiči, učiteli a dětmi formou rozhovorů a dotazníků bych ráda zjistila, jak probíhá socializace ve třídě a změny týkající se přechodu např. reakce dítěte na změnu, případná změna klasifikace v reakci na jinou formu známkování, zájem žáků o vyučovací předměty a názory dětí na rozdílné systémy škol. cze
dc.format 82 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní školy cze
dc.subject Montessori cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject školství cze
dc.subject alternative schools eng
dc.subject Montessori eng
dc.subject education eng
dc.subject school eng
dc.title Přechod z prvního stupně Montessori na druhý stupeň běžné školy cze
dc.title.alternative Transition of 5th grade students od Montessori school to 6th grade of traditional elementary school eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Ďatko, Ilona
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The purpose of my research is a topic of the transition of 5th grade students of Montessori School to 6th grade of traditional elementary school. The goal is to closely observe the process of this transition and how exactly it affects the children. I plan to interview their parents, tea-chers and the children to discover the process of socialization in the class and the changes in their behaviour, connected to the whole transition. I would like to focus on the reaction of children to the changes, possible changes in their studying results due to the reaction to the different markings, the interest of the pupils in the subjects and the opinions of the children on different school systems. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D39029
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka představila cíle, metody a závěry své diplomové práce a zodpověděla otázky z posudků a dotazy členů komise. cze
dc.identifier.stag 37076
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account