dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Musilová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:04:58Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:04:58Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-03-25 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73230 |
|
dc.description.abstract |
Výzkum se zabývá tématem přechodu žáků z prvního stupně Montessori školy na druhý
stupeň běžné školy. Cílem je blíže prozkoumat, jak tento přechod u dětí probíhá. Pomocí
komunikace s rodiči, učiteli a dětmi formou rozhovorů a dotazníků bych ráda zjistila, jak
probíhá socializace ve třídě a změny týkající se přechodu např. reakce dítěte na změnu,
případná změna klasifikace v reakci na jinou formu známkování, zájem žáků o vyučovací předměty a názory dětí na rozdílné systémy škol. |
cze |
dc.format |
82 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
alternativní školy |
cze |
dc.subject |
Montessori |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
školství |
cze |
dc.subject |
alternative schools |
eng |
dc.subject |
Montessori |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
school |
eng |
dc.title |
Přechod z prvního stupně Montessori na druhý stupeň běžné školy |
cze |
dc.title.alternative |
Transition of 5th grade students od Montessori school to 6th grade of traditional elementary school |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of my research is a topic of the transition of 5th grade students of Montessori School to 6th grade of traditional elementary school. The goal is to closely observe the process of this transition and how exactly it affects the children. I plan to interview their parents, tea-chers and the children to discover the process of socialization in the class and the changes in their behaviour, connected to the whole transition. I would like to focus on the reaction of children to the changes, possible changes in their studying results due to the reaction to the different markings, the interest of the pupils in the subjects and the opinions of the children on different school systems. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D39029 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila cíle, metody a závěry své diplomové práce a zodpověděla otázky z posudků a dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
37076 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |