Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vít, Ladislav |
|
dc.contributor.author |
Šmídová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T07:09:14Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T07:09:14Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-04-01 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73152 |
|
dc.description.abstract |
The main concern of the thesis is to depict the perception of home and the experience of loss, by the child protagonist in the selected novels written by Charles Dickens (Oliver Twist, David Copperfield, Nicholas Nickleby). The theoretical part explains terms such as space, place, topophilia, home or homelessness. The practical part analyzes the selected novels and depicts the perception of the home in the childish point of view, and the experience of loss. |
eng |
dc.format |
51 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dickens, Charles |
cze |
dc.subject |
Oliver Twist |
cze |
dc.subject |
David Copperfield |
cze |
dc.subject |
domov |
cze |
dc.subject |
bezdomovectví |
cze |
dc.subject |
topofílie |
cze |
dc.subject |
místo |
cze |
dc.subject |
prostor |
cze |
dc.subject |
Dickens, Charles |
eng |
dc.subject |
Oliver Twist |
eng |
dc.subject |
David Copperfield |
eng |
dc.subject |
home |
eng |
dc.subject |
homelessness |
eng |
dc.subject |
topophilia |
eng |
dc.subject |
place |
eng |
dc.subject |
space |
eng |
dc.title |
Home and Homelessness in the Work of Charles Dickens |
eng |
dc.title.alternative |
Domov a bezdomovectví v díle Charlese Dickense |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Roebuck, Olga |
|
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Hlavním cílem práce je zachytit vnímání domova dětských protagonistů a jejich prožitek z jeho ztráty. Předmětem analýzy jsou vybraná díla Charlese Dickense (Oliver Twist, David Copperfield, Nicholas Nickleby). Teoretická část vysvětluje pojmy jako prostor, místo, topofílie, domov či bezdomovectví. Praktická část analyzuje vybraná díla a zachycuje vnímání domova dětskýma očima, a také prožitek jeho ztráty. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro odbornou praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D39066 |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka stručně představila téma a závěry své práce. Hodnotící komise ocenila interpretační schopnosti autorky práce, nicméně vytknula místy rozvláčnost a obecnost textu. Rovněž po jazykové str. je práce na hraně obhajitelnosti. Odpovědi během diskuze byly uspokojivé, komise se tedy dohodla, že studentce udělí dle hodnocení v posudcích známku E. |
cze |
dc.identifier.stag |
34580 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|