dc.contributor.advisor |
Diviš, Roman |
|
dc.contributor.author |
Martinec, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T07:03:46Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T07:03:46Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-05-16 |
|
dc.identifier |
práce dosud není ve studovně dostupná |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/72982 |
|
dc.description.abstract |
Diplomové práce se zabývánávrhema realizacíherního engine, se kterým bude možné vytvářet 2D hry.Vúvodní části bude představen herní průmysl, následovaný teoretickým popisem herního enginua rešerší dnes dostupných herních enginu. Vzávěru práce bude popsána realizace praktické části. |
cze |
dc.format |
78 s. |
|
dc.format |
78 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
herní engine |
cze |
dc.subject |
C++ |
cze |
dc.subject |
SDL |
cze |
dc.subject |
game engine |
eng |
dc.subject |
C++ |
eng |
dc.subject |
SDL |
eng |
dc.title |
Návrh a realizace 2D herního engine |
cze |
dc.title.alternative |
Design and implementation of 2D game engine |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kopecký, Zbyněk |
|
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is about design and implementation of a game engine which it will be possible to create 2D games.In the introductory part will be introduced thegaming industry, theoreticaldescription of the gaming engine and list of existing game engines used todays. In the final part of the work will be introduce a realization of the practical part. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
dosud nepřidělena |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant ve své práci využil zejména znalosti z oblasti programování a návrhu komplexních aplikací. Vytvořený herní engine je funkční, lze ho zkompilovat a spustit včetně ukázkové hry. Funkčnost byla testována na platformě Windows. Práce je po formální stránce poměrně dobře strukturována. V práci se na několik místech vyskytují drobné typografické a další chyby.
Práce byla podrobena kontrole v systému STAG a byla vyhodnocena jako původní. Nejedná se o plagiát. |
cze |
dc.identifier.stag |
34837 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |