Teorie her a její aplikace
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Na začátku této práce jsou obsaženy a vysvětleny základní pojmy a principy teorie her. Stručně se zabývá antagonistickými hrami s konečně i nekonečně mnoho strategiemi, neantagonistickými konflikty pro kooperativní i nekooperativní strategie. Poté se věnuje řešení umělé inteligence pro piškvorky, reversi a izolaci za použití minimax algoritmu, alfa-beta ořezávání, heuristiky, iterativního prohlubování a transpoziční tabulky. Pro tyto hry také obsahuje aplikaci, ve které je možné si proti AI zahrát jednotlivé hry.
Rozsah stran
45
45
45
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
dosud nepřidělena
Umístění tištěné verze
práce dosud není ve studovně dostupná
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
teorie her, strategie, AI, minimax, optimalizace minimaxu, piškvorky, reversi, izolace, game theory, strategy, AI, minimax, minimax optimalization, tic-tac-toe, reversi, isolation