Digitální knihovnaUPCE
 

Teorie her a její aplikace

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2019

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Na začátku této práce jsou obsaženy a vysvětleny základní pojmy a principy teorie her. Stručně se zabývá antagonistickými hrami s konečně i nekonečně mnoho strategiemi, neantagonistickými konflikty pro kooperativní i nekooperativní strategie. Poté se věnuje řešení umělé inteligence pro piškvorky, reversi a izolaci za použití minimax algoritmu, alfa-beta ořezávání, heuristiky, iterativního prohlubování a transpoziční tabulky. Pro tyto hry také obsahuje aplikaci, ve které je možné si proti AI zahrát jednotlivé hry.

Rozsah stran

45
45

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

dosud nepřidělena

Umístění tištěné verze

práce dosud není ve studovně dostupná

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

teorie her, strategie, AI, minimax, optimalizace minimaxu, piškvorky, reversi, izolace, game theory, strategy, AI, minimax, minimax optimalization, tic-tac-toe, reversi, isolation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced