Komunikační kanály v průběhu studia a jejich vývojové trendy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Máchová, Renáta cze
dc.contributor.author Lněnička, Martin cze
dc.date.accessioned 2019-05-22T08:09:28Z
dc.date.available 2019-05-22T08:09:28Z
dc.date.issued 2018 cze
dc.identifier.issn 1212-415X cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/72544
dc.description.abstract S neustále se vyvíjejícími komunikačními technologiemi, které zároveň měly za důsledek zdokonalování vzdělávacího procesu, se tento příspěvek zaměřil na identifikaci vývojových trendů komunikačních kanálů a nástrojů používaných studenty během jejich studia. Za tímto účelem byla vytvořena longitudinální studie a v letech 2013, 2015 a 2017 byly provedeny definované průzkumy. Hlavní přínos tohoto příspěvku spočívá v popisu a identifikaci trendů, včetně doporučení ke zlepšení kvality a efektivity vzdělávacího procesu, zejména pokud jde o výběr vhodného komunikačního kanálu. Výsledky ukázaly, že tyto trendy jsou reprezentovány rostoucím významem sociálních sítí a poptávkou po integraci více komunikačních kanálů do jedné služby. Dále byla zjištěna i nutnost poskytovat více vzdělávacích zdrojů prostřednictvím mobilních aplikací, zejména v kontextu systémů pro řízení výuky. cze
dc.format p. 47-58 cze
dc.language.iso cze cze
dc.relation.ispartof Acta academica karviniensia, volume 18, issue: 1 cze
dc.rights open access cze
dc.subject longitudinální studie cze
dc.subject průzkum cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject komunikační kanály cze
dc.subject vývojové trendy cze
dc.subject longitudinal study eng
dc.subject survey eng
dc.subject education eng
dc.subject communication channels eng
dc.subject development trends eng
dc.title Komunikační kanály v průběhu studia a jejich vývojové trendy cze
dc.title.alternative Communication channels through the study and their development trends eng
dc.type article cze
dc.description.abstract-translated With the continuously evolving communication technologies followed by improvements in the educational process, this paper aims to identify the development trends of communication channels and tools used by students during their study. For this purpose, a longitudinal study was designed and the surveys were carried out in 2013, 2015 and 2017. The main contribution lies in the description and identification of trends, including the recommendations on improving the quality and efficiency of the educational process regarding the choice of suitable communication channel. The results showed that the trends are represented by the increasing importance of social networks and the demand to integrate multiple communication channels into one service. The necessity to provide more educational resources through mobile applications was also found, especially in the context of learning management systems. eng
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus postprint cze
dc.identifier.doi 10.25142/aak.2018.005 cze
dc.relation.publisherversion http://aak.cms.opf.slu.cz/pdf/2018/1/Machova_Lnenicka.pdf cze
dc.identifier.obd 39880823 cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet