Corporate social responsibility from the perspective of companies providing express courier services in the Czech Republic

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Sommerauerová, Dana cze
dc.contributor.author Kučera, Tomáš cze
dc.contributor.author Hyršlová, Jaroslava cze
dc.date.accessioned 2019-05-22T04:17:29Z
dc.date.available 2019-05-22T04:17:29Z
dc.date.issued 2017 eng
dc.identifier.isbn 978-80-245-2216-6 eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/72260
dc.description.abstract Corporate social responsibility (CSR) has been lately an extensively discussed topic. CSR has influence on how customers see companies. This concept is important not only for customers, but also for other stakeholders such as are the following: investors, employees, the general public, media, the state and other. With the development of e-commerce social responsibility issues become more and more important for companies providing express courier services. The aim of this paper is to present and to compare approaches taken by the selected companies providing express courier services in the Czech Republic territory to CSR issues. eng
dc.format p. 906-915 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Oeconomica eng
dc.relation.ispartof Proceedings of the 5th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability eng
dc.rights open access eng
dc.subject express courier services eng
dc.subject corporate social responsibility eng
dc.subject environmental aspects eng
dc.subject social aspects eng
dc.subject expresní kurýrní služby cze
dc.subject společenská odpovědnost podniků cze
dc.subject environmentální aspekty cze
dc.subject sociální aspekty cze
dc.title Corporate social responsibility from the perspective of companies providing express courier services in the Czech Republic eng
dc.title.alternative Společenská odpovědnost z pohledu společností poskytujících expresní kurýrní služby v České republice cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Společenská odpovědnost podniků (CSR) je v poslední době hojně diskutovaným tématem. CSR má vliv na to, jak zákazníci vnímají společnosti. Tento koncept je důležitý nejen pro zákazníky, ale i pro další zainteresované strany, kterými jsou: investoři, zaměstnanci, široká veřejnost, média, stát a ostatní. S rozvojem elektronického obchodování je otázka společenské odpovědnosti stále důležitější pro společnosti poskytující expresní kurýrní služby. Cílem tohoto příspěvku je představit a porovnat přístupy vybraných společností, které poskytují expresní kurýrní služby na území České republiky, z hlediska CSR. cze
dc.event Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability 2017 (25.05.2017 - 26.05.2017, Praha) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.identifier.wos 000427316100079
dc.identifier.obd 39878974 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet