Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pojkarová, Kateřina
dc.contributor.author Voříšek, Petr
dc.date.accessioned 2019-04-08T12:40:59Z
dc.date.available 2019-04-08T12:40:59Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2018-05-25
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/72207
dc.description.abstract Práce se věnuje call centru České pošty s.p., jeho přínosu pro podnik a možnostem jeho rozvoje. Call centrum představuje pro podnik strategickou výhodu, protože kvalitní zákaznická péče přináší loajální zákazníky. Práce analyzuje současný stav a provozní vytížení call centra a poukazuje na aspekty, ve kterých je stále prostor pro inovace. Prudký rozvoj internetu a bezdrátových technologií změnil způsob vzájemné komunikace mezi lidmi. Tyto nové způsoby komunikace nyní pronikají do sféry zákaznické péče, především call center. Aby call centra v dnešní době obstála a byla přínosem pro svůj podnik, jsou nucena se rozvíjet, a to jak po stránce využívaných komunikačních kanálů, tak po stránce technologických inovací. cze
dc.format 65 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject call centrum cze
dc.subject elektronické komunikace cze
dc.subject komunikační kanály cze
dc.subject organizace cze
dc.subject zákaznický servis cze
dc.subject call center eng
dc.subject electronic communication eng
dc.subject communication channels eng
dc.subject organization eng
dc.subject customer service eng
dc.title Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje cze
dc.title.alternative Call center of Česká pošta s.p., its benefit to the company and development possibilities eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2019-02-12
dc.description.abstract-translated The work focuses to call center of Česká pošta s.p., its benefit to the company and the possibilities of its development. Call center represents a strategic advantage for company, because quality customer care brings loyal customers. The work analyzes the current condition and workload of the call center and points to aspects, where is still room for innovation. The rapid development of the internet and wireless technologies has changed the way people communicate with each other. These new ways of communication now enter into the sphere of customer care, especially the call centers. In order for call centers to survive today and to be a benefit to the company, they are forced to develop, both in terms of communication channels used and in terms of technological innovation. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Management elektronických komunikací a poštovních služeb cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D39022
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. cze
dc.identifier.stag 36222
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet