dc.contributor.advisor |
Pojkarová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Voříšek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2019-04-08T12:40:59Z |
|
dc.date.available |
2019-04-08T12:40:59Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2018-05-25 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/72207 |
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje call centru České pošty s.p., jeho přínosu pro podnik a možnostem jeho rozvoje. Call centrum představuje pro podnik strategickou výhodu, protože kvalitní zákaznická péče přináší loajální zákazníky. Práce analyzuje současný stav a provozní vytížení call centra a poukazuje na aspekty, ve kterých je stále prostor pro inovace. Prudký rozvoj internetu a bezdrátových technologií změnil způsob vzájemné komunikace mezi lidmi. Tyto nové způsoby komunikace nyní pronikají do sféry zákaznické péče, především call center. Aby call centra v dnešní době obstála a byla přínosem pro svůj podnik, jsou nucena se rozvíjet, a to jak po stránce využívaných komunikačních kanálů, tak po stránce technologických inovací. |
cze |
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
call centrum |
cze |
dc.subject |
elektronické komunikace |
cze |
dc.subject |
komunikační kanály |
cze |
dc.subject |
organizace |
cze |
dc.subject |
zákaznický servis |
cze |
dc.subject |
call center |
eng |
dc.subject |
electronic communication |
eng |
dc.subject |
communication channels |
eng |
dc.subject |
organization |
eng |
dc.subject |
customer service |
eng |
dc.title |
Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje |
cze |
dc.title.alternative |
Call center of Česká pošta s.p., its benefit to the company and development possibilities |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2019-02-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work focuses to call center of Česká pošta s.p., its benefit to the company and the possibilities of its development. Call center represents a strategic advantage for company, because quality customer care brings loyal customers. The work analyzes the current condition and workload of the call center and points to aspects, where is still room for innovation. The rapid development of the internet and wireless technologies has changed the way people communicate with each other. These new ways of communication now enter into the sphere of customer care, especially the call centers. In order for call centers to survive today and to be a benefit to the company, they are forced to develop, both in terms of communication channels used and in terms of technological innovation. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management elektronických komunikací a poštovních služeb |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D39022 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
36222 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |