dc.contributor.advisor |
Borecký, Vladislav |
|
dc.contributor.author |
Kurel, Robin
|
|
dc.date.accessioned |
2019-04-08T12:40:38Z |
|
dc.date.available |
2019-04-08T12:40:38Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2018-05-17 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/72199 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu metod určení rychlosti signálu GPR a jejich porovnání. V teoretické části jsou popsány základní principy fungování, metody práce a nastavení GPR včetně popisu a analýzy metod pro zjišťování rychlosti průchodu signálu různými materiály. V praktické části se práce věnuje sérii experimentálních měření na laboratorních vzorcích umístěných v IBC v laboratořích VVCD. Tyto experimenty měly za cíl simulovat znečištění materiálu železničního štěrkového lože a vliv tohoto jevu na změnu rychlosti šíření signálu GPR v tomto materiálu. Vyhodnocení jednotlivých měření bylo provedeno ve specializovaném programu ReflexW. |
cze |
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
georadar |
cze |
dc.subject |
GPR |
cze |
dc.subject |
rychlost šíření |
cze |
dc.subject |
permitivita |
cze |
dc.subject |
georadar |
eng |
dc.subject |
GPR |
eng |
dc.subject |
velocity of radar signal |
eng |
dc.subject |
permitivity |
eng |
dc.title |
Analýza metod pro určení rychlosti signálu GPR |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of GPR methods for velocity determination |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Lopour, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2019-02-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of GPR signal velocity determination methods and their comparison. In the theoretical part there are described basic principles of operation, method of work and settings of GPR including description and analysis of methods for detecting velocity of signal transmission within different materials. The practical part of the thesis consists of a series of experimental measurements on laboratory samples placed in ICB's in VVCD laboratories. These experiments were aimed to simulate of ballast fouling and impact of this process to GPR velocity values shift. The evaluation of individual measurements were performed in the specialized ReflexW software. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D38983 |
|
dc.thesis.degree-program |
Stavební inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč stručně seznámil komisi se svou bakalářskou prací. Po prezentaci hlavních výsledků a závěrů bakalářské práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta bakalářské práce. V diskusi o bakalářské práci stručně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
33662 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |