dc.contributor.advisor |
Bulíček, Josef |
|
dc.contributor.author |
Sekyra, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2019-02-11T13:27:20Z |
|
dc.date.available |
2019-02-11T13:27:20Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-01-18 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/72154 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je analýzou současného a budoucího stavu okružní křižovatky u železniční stanice Týniště nad Orlicí s ohledem na plánované vybudování silničního podjezdu pod železniční tratí. Následně budou vybrána problematická místa dopravní sítě, zpracována a navržena řešení pro zlepšení současné nebo budoucí dopravní situace. Ne všechna problematická místa jsou závislá na vybudování podjezdu pod železniční tratí. |
cze |
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dopravní chování |
cze |
dc.subject |
intenzita dopravy |
cze |
dc.subject |
kapacita křižovatky |
cze |
dc.subject |
okružní křižovatka |
cze |
dc.subject |
traffic behavior |
eng |
dc.subject |
traffic intensity |
eng |
dc.subject |
junction capacity |
eng |
dc.subject |
roundabout. |
eng |
dc.title |
Zklidňování dopravy ve městě Týniště nad Orlicí |
cze |
dc.title.alternative |
Traffic calming in city of Týniště nad Orlicí |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rathouský, Bedřich E. |
|
dc.date.accepted |
2019-02-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is an analysis of the current status and future status of the roundabout near the railway station of Týniště nad Orlicí with respect to the plans for building underpass under the railway line. Subsequently, network bottlenecks will be selected and analyzed, leading to proposal of solutions for present and future traffic situations. Subsequently, network bottlenecks will be selected and analyzed, leading to proposal of solutions for improving present and future traffic situations. Not all bottlenecks are dependent on building underpass under the railway line. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D38964 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Úvod práce je příliš rozsáhlý. Je psán spíše formou závěru. Není v něm jasně stanoven cíl práce. V práci není uvedeno, jak byly stanoveny finanční náklady jednotlivých opatření uvedené v tabulkách 15, 16 a 17. V práci chybí u obrázků zdroje. V práci často chybí odkazy na tabulky a obrázky v textu. Student měl pěkně připravenou prezentaci a dokázal odpovědět na otázky oponenta i členů SZZ. |
cze |
dc.identifier.stag |
37446 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |