Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Heckenbergerová, Jana
dc.contributor.author Špačková, Jana
dc.date.accessioned 2019-02-11T13:25:53Z
dc.date.available 2019-02-11T13:25:53Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2018-12-13
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/72116
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na využití conjoint analýzy při vyhodnocení marketingového šetření. V práci jsou popsány druhy a základní techniky marketingového výzkumu, modely a metody conjoint analýzy a také doporučený postup při conjoint analýze. Následně je vybraná metoda implementována, s využitím příslušného designu conjoint analýzy, na zpracování dat dotazníkového šetření týkajícího se výběru chytrých hodinek. cze
dc.format 59 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject atributy cze
dc.subject conjoint analýza cze
dc.subject dotazování cze
dc.subject experimenty cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject preference cze
dc.subject profily cze
dc.subject attribute eng
dc.subject conjoint analysis eng
dc.subject experiments eng
dc.subject questioning eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject preferences eng
dc.subject profiles eng
dc.title Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření cze
dc.title.alternative Conjoint analysis - useful tool for marketing research evaluation eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Slavíček, Ondřej
dc.date.accepted 2019-01-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the use of conjoint analysis in the evaluation of the marketing research. The thesis describes types and basic techniques of marketing research, models and conjoint analysis methods as well as the recommended procedure for conjoint analysis. The selected method is implemented, using the relevant conjoint analysis design, to process the questionnaire survey data on the choice of smart watches. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D38896
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Nejprve studentka prezentovala komisi svou práci s názvem Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření. Cílem práce bylo ukázat využití conjoint analýzy při vyhodnocení marketingového šetření. V další části studentka odpovídala na otázky oponenta diplmové práce: 1.Z čeho je možné usuzovat, že někteří respondenti jsou vzhledem k atributu "Typ" zcela bez preferencí, jak je prezentováno na grafu 5. 2. Autorka uvádí, pod grafem 8, že vzhledem k atributu "Kompatibilní OS" jsou preference respondentů nejvíce vyrovnané vzhledem k jednotlivým úrovním atributu. Jsou tyto preference stejné pro muže a ženy? V rámci rozpravy padly tyto dotazy: 1. Popište základní soubor. 2. Je Váš vzorek reprezentativní? cze
dc.identifier.stag 34523
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet