dc.contributor.advisor |
Heckenbergerová, Jana |
|
dc.contributor.author |
Špačková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-02-11T13:25:53Z |
|
dc.date.available |
2019-02-11T13:25:53Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2018-12-13 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/72116 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na využití conjoint analýzy při vyhodnocení marketingového šetření. V práci jsou popsány druhy a základní techniky marketingového výzkumu, modely a metody conjoint analýzy a také doporučený postup při conjoint analýze. Následně je vybraná metoda implementována, s využitím příslušného designu conjoint analýzy, na zpracování dat dotazníkového šetření týkajícího se výběru chytrých hodinek. |
cze |
dc.format |
59 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
atributy |
cze |
dc.subject |
conjoint analýza |
cze |
dc.subject |
dotazování |
cze |
dc.subject |
experimenty |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
preference |
cze |
dc.subject |
profily |
cze |
dc.subject |
attribute |
eng |
dc.subject |
conjoint analysis |
eng |
dc.subject |
experiments |
eng |
dc.subject |
questioning |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
preferences |
eng |
dc.subject |
profiles |
eng |
dc.title |
Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření |
cze |
dc.title.alternative |
Conjoint analysis - useful tool for marketing research evaluation |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Slavíček, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2019-01-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the use of conjoint analysis in the evaluation of the marketing research. The thesis describes types and basic techniques of marketing research, models and conjoint analysis methods as well as the recommended procedure for conjoint analysis. The selected method is implemented, using the relevant conjoint analysis design, to process the questionnaire survey data on the choice of smart watches. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D38896 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Nejprve studentka prezentovala komisi svou práci s názvem Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření. Cílem práce bylo ukázat využití conjoint analýzy při vyhodnocení marketingového šetření.
V další části studentka odpovídala na otázky oponenta diplmové práce:
1.Z čeho je možné usuzovat, že někteří respondenti jsou vzhledem k atributu "Typ" zcela bez preferencí, jak je prezentováno na grafu 5.
2. Autorka uvádí, pod grafem 8, že vzhledem k atributu "Kompatibilní OS" jsou preference respondentů nejvíce vyrovnané vzhledem k jednotlivým úrovním atributu. Jsou tyto preference stejné pro muže a ženy?
V rámci rozpravy padly tyto dotazy:
1. Popište základní soubor.
2. Je Váš vzorek reprezentativní? |
cze |
dc.identifier.stag |
34523 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |