Digitální knihovnaUPCE
 

Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2019

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na využití conjoint analýzy při vyhodnocení marketingového šetření. V práci jsou popsány druhy a základní techniky marketingového výzkumu, modely a metody conjoint analýzy a také doporučený postup při conjoint analýze. Následně je vybraná metoda implementována, s využitím příslušného designu conjoint analýzy, na zpracování dat dotazníkového šetření týkajícího se výběru chytrých hodinek.

Rozsah stran

59 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D38896

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

atributy, conjoint analýza, dotazování, experimenty, marketingový výzkum, preference, profily, attribute, conjoint analysis, experiments, questioning, marketing research, preferences, profiles

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced