Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka
dc.contributor.author Sixtová, Michaela
dc.date.accessioned 2019-02-11T13:25:13Z
dc.date.available 2019-02-11T13:25:13Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2018-12-06
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/72092
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje marketingové analýze vybrané cestovní agentury. V rámci práce je provedena analýza mikroprostředí a makroprostředí podniku, analýza marketingovému mixu, marketingové šetření a SWOT analýza zvolené cestovní agentury. V závěru jsou zhodnoceny marketingové aktivity agentury a představeny vlastní návrhy. cze
dc.format 86 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject cestovní agentury cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject PESTE analýza cze
dc.subject tourism eng
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject travel agencies eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject PESTE analysis eng
dc.title Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení cze
dc.title.alternative Tourism marketing in chosen company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Duplinský, Josef
dc.date.accepted 2019-01-21
dc.description.abstract-translated This master thesis is devoted to a marketing analysis of a chosen travel agency. The thesis deals with an analysis of microenvironmental and macroenvironmental factors influencing an agency, analysis of marketing mix, marketing survey and SWOT analysis of the chosen travel agency. The last part is comprised by the assessment of marketing activities of the chosen travel agency and new suggestions. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D38905
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka nejprve prezentovala výsledky své práce s názvem Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení. Cílem práce byla analýza a hodnocení marketingu cestovního ruchu, především se zaměřením na marketingový mix na příkladu vybraného zařízení cestovního ruchu a hodnocení jeho specifik právě ve sledované oblasti. Součástí práce bylo i vlastní šetření v konkrétním zařízení cestovního ruchu. <p>Následovalo položení a zodpovězení otázek vedoucí z posudku:</p> <p>1.&nbsp;Jak hodnotíte spolupráci se sledovanou cestovní agenturou? Jak náročné bylo získat data pro vlastní šetření?</p> <p>2.&nbsp;Co považujete za dominantní záležitost v marketingu cestovního ruchu budoucnosti?</p> <p>Dále pak studentka reagovala na otázky oponenta:</p> <p>1.&nbsp;Aspekty (ne)spolupráce cestovních kanceláří a cestovních agentur?</p> <p>2.&nbsp;Budoucnost regionálních cestovních kanceláří a cestovních agentur?</p> <p>V rámci následující rozpravy padly tyto dotazy:</p> <p>1. Dokázala byste Vaše doporučení specifikovat z pohledu malé cestovní agentury?</p> <p>2. Jakým způsobem jste zvolila základní soubor? Kdo do něj patří?</p> <p>3. Jaká strategie Vám vyplynula ze SWOT analýzy?</p> cze
dc.identifier.stag 34363
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet