dc.contributor.advisor |
Brychtová, Šárka |
|
dc.contributor.author |
Sixtová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-02-11T13:25:13Z |
|
dc.date.available |
2019-02-11T13:25:13Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2018-12-06 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/72092 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje marketingové analýze vybrané cestovní agentury. V rámci práce je provedena analýza mikroprostředí a makroprostředí podniku, analýza marketingovému mixu, marketingové šetření a SWOT analýza zvolené cestovní agentury. V závěru jsou zhodnoceny marketingové aktivity agentury a představeny vlastní návrhy. |
cze |
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
cestovní agentury |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
PESTE analýza |
cze |
dc.subject |
tourism |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
travel agencies |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.subject |
PESTE analysis |
eng |
dc.title |
Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení |
cze |
dc.title.alternative |
Tourism marketing in chosen company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Duplinský, Josef |
|
dc.date.accepted |
2019-01-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis is devoted to a marketing analysis of a chosen travel agency. The thesis deals with an analysis of microenvironmental and macroenvironmental factors influencing an agency, analysis of marketing mix, marketing survey and SWOT analysis of the chosen travel agency. The last part is comprised by the assessment of marketing activities of the chosen travel agency and new suggestions. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D38905 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka nejprve prezentovala výsledky své práce s názvem Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení. Cílem práce byla analýza a hodnocení marketingu cestovního ruchu, především se zaměřením na marketingový mix na příkladu vybraného zařízení cestovního ruchu a hodnocení jeho specifik právě ve sledované oblasti. Součástí práce bylo i vlastní šetření v konkrétním zařízení cestovního ruchu.
<p>Následovalo položení a zodpovězení otázek vedoucí z posudku:</p>
<p>1. Jak hodnotíte spolupráci se sledovanou cestovní agenturou? Jak náročné bylo získat data pro vlastní šetření?</p>
<p>2. Co považujete za dominantní záležitost v marketingu cestovního ruchu budoucnosti?</p>
<p>Dále pak studentka reagovala na otázky oponenta:</p>
<p>1. Aspekty (ne)spolupráce cestovních kanceláří a cestovních agentur?</p>
<p>2. Budoucnost regionálních cestovních kanceláří a cestovních agentur?</p>
<p>V rámci následující rozpravy padly tyto dotazy:</p>
<p>1. Dokázala byste Vaše doporučení specifikovat z pohledu malé cestovní agentury?</p>
<p>2. Jakým způsobem jste zvolila základní soubor? Kdo do něj patří?</p>
<p>3. Jaká strategie Vám vyplynula ze SWOT analýzy?</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
34363 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |