Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Formanová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-02-11T13:24:33Z |
|
dc.date.available |
2019-02-11T13:24:33Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2018-06-27 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/72067 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se věnuje porovnání konkurenceschopnosti vybraných nebankovních společností působících na trhu České republiky. Teoretická část se zabývá základními pojmy, konkrétně konkurencí a konkurenceschopností. Dále vymezuje metody finanční a nefinanční analýzy. Mimo to jsou zde charakterizovány základní typy společností, které působí na nebankovním trhu. Praktická část je zaměřena na porovnání dvou podniků působících na tomto trhu. Konkrétně se jedná o Profi Credit Czech, a. s., a Home Credit, a. s., které se řadí do společností ostatního úvěrování. |
cze |
dc.format |
88 s |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
úvěry |
cze |
dc.subject |
zápůjčky |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
konkurenceschopnost |
cze |
dc.subject |
finanční analýza |
cze |
dc.subject |
nebankovní společnosti |
cze |
dc.subject |
credits |
eng |
dc.subject |
loans |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.subject |
competitiveness |
eng |
dc.subject |
financial analysis |
eng |
dc.subject |
non-banking companies |
eng |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti vybraných nebankovních společností |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of the competitiveness of selected non-banking companies |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Moravcová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2019-01-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is compared competitiveness of selected non-banking companies acting on the market of the Czech Republic. The theoretical part deals with the fundamental concepts, competition and competitiveness. Further defines the methods of financial and non-financial analysis. It is characterised by the non-banking companies operating on the market. The practical part is aimed at comparing two non-banking companies on the market. Specifically, Profi Credit Czech, a. s., and Home Credit, a. s., which in other credit companies. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D38883 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka nejprve představila svou diplomovou práci Analýza konkurenceschopnosti vybraných nebankovních společností. Cílem této práce byla analýza konkurenceschopnosti vybraných nebankovních společností poskytujících úvěry.
<p>V další části pak studentka odpovídala na náměty vedoucí z posudku:</p>
<p>1. Vysvětlete důvody, které vedou zákazníky k výběru nebankovních společností pro poskytnutí úvěru.</p>
<p>2. Jaká opatření, vedoucí ke zlepšení podmínek pro zákazníky, byste navrhovala.</p>
<p>Následně studentka zodpověděla otázky oponentky její dimplomové práce:</p>
<p>1. Ve výsledcích finanční analýzy neuvádíte důvody výkyvů spočítaných hodnot, pouze slovně uvádíte číslo výpočtu. Uveďte příkladem důvod vysokého čistého zisku v roce 2015 a cituji "razantního propadu" v roce 2016 u společnosti Home Credit, a.s., interpretujte výsledky v komparaci s vypočítanými rentabilitami, viz str. 60. </p>
<p>2. Kapitola 5.3 porovnání z hlediska zákazníků a následné vyhodnocení - jedná se pouze Vaše zhodnocení na základě dostupných informací (komparace výše půjčky, úroku, aj.). Proč jste neprovedla dotazníkové šetření a nezjistila skutečné postoje potencionálních zákazníků?</p>
<p>3. Jaké z Vašich doporučení bude v praxi realizováno?</p>
<p>V rámci následující rozpravy padly tyto dotazy:</p>
<p>1. V teoretické části zmiňujete úlohu zákazníka. Na jaký segment cílí tyto společnosti?</p>
<p>2. Z pohledu zadluženosti domácností nebylo by lepší spíše lidi varovat před těmito půjčkami?</p> |
cze |
dc.identifier.stag |
33851 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|