Problematika integrace tělesně handicapovaného po roce 1990

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Kubínová, Markéta
dc.date.accessioned 2018-09-26T10:06:36Z
dc.date.available 2018-09-26T10:06:36Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-06-28
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71913
dc.description.abstract V této bakalářské práci se budu věnovat problematice integrace tělesně handicapovaného po roce 1990. Úvod zasvětí čtenáře do metodologie a vysvětlí základní pojmy. Práci jsem rozdělila na tři kapitoly, přičemž v první kapitole zhodnotím vývoj integračních snah od roku 1990 po současnost. Druhá kapitola bude obsahovat mé vlastní zkušenosti s integračním procesem a to v rámci povinné i nepovinné školní docházky. Ve třetí kapitole následně uvedu zkušenosti a názory pedagogů, které získám prostřednictvím rozhovorů. V závěru své práce zhodnotím vývoj legislativních podmínek, a jak je instituce dokázaly aplikovat. cze
dc.format 59 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject školství cze
dc.subject integrace cze
dc.subject Inkluze cze
dc.subject historie cze
dc.subject legislativa cze
dc.subject šikana cze
dc.subject speciálně vzdělávací potřeby cze
dc.subject education eng
dc.subject integration eng
dc.subject inclusion eng
dc.subject history eng
dc.subject legislation eng
dc.subject bullying eng
dc.subject special educational needs eng
dc.title Problematika integrace tělesně handicapovaného po roce 1990 cze
dc.title.alternative Problematics of integration of a physically disabled person after the year 1990 eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Šándorová, Zdenka
dc.date.accepted 2018-08-30
dc.description.abstract-translated In this thesis, I will be covering problematics of integration of a physically disabled person after the year 1990. The introduction makes the reader familiar with methodology and explains basic terminology. The thesis is divided into three chapters, where in the first chapter the development of integration process since 1990 will be evaluated. Second chapter will be dedicated to my personal experience with the integration process during both primary and secondary education. Third chapter of the thesis will contain experience and opinions of pedagogues gathered through interviews. Finally, the evolution of legislative conditions and the way institutions managed to apply them will be covered in the thesis' conclusion. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D38553
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka přistoupila k obhajobě řádně připravena. Prokázala orientaci v problematice. Zodpověděla všechny dotazy kladené komisí i v posudcích. cze
dc.identifier.stag 34653
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet