dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Kubínová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2018-09-26T10:06:36Z |
|
dc.date.available |
2018-09-26T10:06:36Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-06-28 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71913 |
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci se budu věnovat problematice integrace tělesně handicapovaného po roce 1990. Úvod zasvětí čtenáře do metodologie a vysvětlí základní pojmy. Práci jsem rozdělila na tři kapitoly, přičemž v první kapitole zhodnotím vývoj integračních snah od roku 1990 po současnost. Druhá kapitola bude obsahovat mé vlastní zkušenosti s integračním procesem a to v rámci povinné i nepovinné školní docházky. Ve třetí kapitole následně uvedu zkušenosti a názory pedagogů, které získám prostřednictvím rozhovorů. V závěru své práce zhodnotím vývoj legislativních podmínek, a jak je instituce dokázaly aplikovat. |
cze |
dc.format |
59 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školství |
cze |
dc.subject |
integrace |
cze |
dc.subject |
Inkluze |
cze |
dc.subject |
historie |
cze |
dc.subject |
legislativa |
cze |
dc.subject |
šikana |
cze |
dc.subject |
speciálně vzdělávací potřeby |
cze |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
integration |
eng |
dc.subject |
inclusion |
eng |
dc.subject |
history |
eng |
dc.subject |
legislation |
eng |
dc.subject |
bullying |
eng |
dc.subject |
special educational needs |
eng |
dc.title |
Problematika integrace tělesně handicapovaného po roce 1990 |
cze |
dc.title.alternative |
Problematics of integration of a physically disabled person after the year 1990 |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šándorová, Zdenka |
|
dc.date.accepted |
2018-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this thesis, I will be covering problematics of integration of a physically disabled person after the year 1990. The introduction makes the reader familiar with methodology and explains basic terminology. The thesis is divided into three chapters, where in the first chapter the development of integration process since 1990 will be evaluated. Second chapter will be dedicated to my personal experience with the integration process during both primary and secondary education. Third chapter of the thesis will contain experience and opinions of pedagogues gathered through interviews. Finally, the evolution of legislative conditions and the way institutions managed to apply them will be covered in the thesis' conclusion. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D38553 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě řádně připravena. Prokázala orientaci v problematice. Zodpověděla všechny dotazy kladené komisí i v posudcích. |
cze |
dc.identifier.stag |
34653 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |