dc.contributor.advisor |
Brožek, Josef |
|
dc.contributor.author |
Majorová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-09-26T10:04:54Z |
|
dc.date.available |
2018-09-26T10:04:54Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-08-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71868 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývoje software s důrazem na vývoj počítačových her. Zkoumá především techniky tvorby evolučních schémat a využití procedurálního modelování. Cílem diplomové práce je též implementace software (počítačové hry) podle design dokumentu s důrazem na využití evolučních schémat a aplikaci procedurálně generovaných modelů. |
cze |
dc.format |
78 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
software |
cze |
dc.subject |
hry |
cze |
dc.subject |
evoluční schémata |
cze |
dc.subject |
procedurální modelování |
cze |
dc.subject |
procedurální generování |
cze |
dc.subject |
design dokument |
cze |
dc.subject |
software |
eng |
dc.subject |
games |
eng |
dc.subject |
evolution schemes |
eng |
dc.subject |
procedural modeling |
eng |
dc.subject |
procedural generation |
eng |
dc.subject |
design document |
eng |
dc.title |
Využití evolučních schémat a procedurálně generovaných modelů ve vývoji her |
cze |
dc.title.alternative |
Usage of evolution schemes and procedurally generated models in game development |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kopecký, Zbyněk |
|
dc.date.accepted |
2018-09-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with problems of software development with emphasis on computer game development. It probes especially into techniques of creating evolution schemes and usage of procedural modelling. The goal of the diploma thesis is also implementation of software (computer game) according to a design document with emphasis on usage of evolution schemes and application of procedurally generated models. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D38687 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka se v práci zaměřila na praktické aspekty implementace počítačových her. Zaměřila se na moderní techniky evolučních schémat a procedurálního generování. Studentka prokázala znalost znalosti z oblasti programovacích technik, počítačové 3D grafiky a numerických metod. Pro vývoj hry použila již existující technické zadání - proto její práce tuto část neobsahuje. Práce prošla kontrolou a nevykazuje prvky plagiátorství. |
cze |
dc.identifier.stag |
32239 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |