Využití evolučních schémat a procedurálně generovaných modelů ve vývoji her

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brožek, Josef
dc.contributor.author Majorová, Monika
dc.date.accessioned 2018-09-26T10:04:54Z
dc.date.available 2018-09-26T10:04:54Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-08-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71868
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývoje software s důrazem na vývoj počítačových her. Zkoumá především techniky tvorby evolučních schémat a využití procedurálního modelování. Cílem diplomové práce je též implementace software (počítačové hry) podle design dokumentu s důrazem na využití evolučních schémat a aplikaci procedurálně generovaných modelů. cze
dc.format 78 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject software cze
dc.subject hry cze
dc.subject evoluční schémata cze
dc.subject procedurální modelování cze
dc.subject procedurální generování cze
dc.subject design dokument cze
dc.subject software eng
dc.subject games eng
dc.subject evolution schemes eng
dc.subject procedural modeling eng
dc.subject procedural generation eng
dc.subject design document eng
dc.title Využití evolučních schémat a procedurálně generovaných modelů ve vývoji her cze
dc.title.alternative Usage of evolution schemes and procedurally generated models in game development eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kopecký, Zbyněk
dc.date.accepted 2018-09-17
dc.description.abstract-translated This thesis deals with problems of software development with emphasis on computer game development. It probes especially into techniques of creating evolution schemes and usage of procedural modelling. The goal of the diploma thesis is also implementation of software (computer game) according to a design document with emphasis on usage of evolution schemes and application of procedurally generated models. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D38687
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Studentka se v práci zaměřila na praktické aspekty implementace počítačových her. Zaměřila se na moderní techniky evolučních schémat a procedurálního generování. Studentka prokázala znalost znalosti z oblasti programovacích technik, počítačové 3D grafiky a numerických metod. Pro vývoj hry použila již existující technické zadání - proto její práce tuto část neobsahuje. Práce prošla kontrolou a nevykazuje prvky plagiátorství. cze
dc.identifier.stag 32239
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account