Use of brand management for the czech railways long-distance trains from the marketing perspective
Sborník z konferenceOtevřený přístuppeer-reviewedpublishedSoubory
Datum publikování
2018
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
University of Pardubice
Abstrakt
Brand Management is a very important from the perspective of businesses because
it helps businesses communicate with the target market. Brand management consists
of tangible elements (product, design, packaging etc.) and intangible elements (customer
experience and relationship with the brand). The Czech Railways company use brand
management for specific long-distance train lines like for example “Metropolitan”, “Západní
expres”, “Slovácký expres” or “Jižní expres”. The aim of the article is to analyse the use
of Brand Management for long-distance train lines of Czech Railways and evaluate
customer survey results.
Rozsah stran
p. 69 - 77
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
7th International scientific conference of the Faculty of transport engineering: Through efficient transport to sustainable mobility (September 6th - 7th 2018, Pardubice)
ISBN
978-80-7560-152-0
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
brand management, czech railways, metropolitan, Západní expres, Slovácký expres, Jižní expres