dc.contributor.editor |
Vnenk, Petr |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-11T08:04:35Z |
|
dc.date.available |
2018-09-11T08:04:35Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.issn |
978-80-7560-153-7 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71789 |
|
dc.format |
221 s. |
|
dc.language.iso |
cze, sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
open access |
eng |
dc.subject |
speciální drážní vozidlo |
cze |
dc.subject |
traťové hospodářství |
cze |
dc.subject |
železniční stavitelství |
cze |
dc.subject |
traťový stroj |
cze |
dc.subject |
Stříbrný šíp |
cze |
dc.subject |
železniční vozidlo |
cze |
dc.subject |
historie |
cze |
dc.subject |
konstrukce |
cze |
dc.subject |
provoz |
cze |
dc.subject |
současné využití |
cze |
dc.subject |
Ponitrie |
sk |
dc.subject |
železnice |
cze |
dc.subject |
cestovní čas |
cze |
dc.subject |
České Budějovice |
cze |
dc.subject |
Česká republika |
cze |
dc.subject |
čtyřstupňový model |
cze |
dc.subject |
tramvajová doprava |
cze |
dc.subject |
silniční motorové vozidlo |
cze |
dc.subject |
pneumatika |
cze |
dc.subject |
pohon |
cze |
dc.subject |
evoluční vývoj |
cze |
dc.subject |
asistenční systém |
cze |
dc.subject |
pasivní bezpečnost |
cze |
dc.subject |
aktivní bezpečnost |
cze |
dc.subject |
zpráva |
cze |
dc.subject |
signál |
cze |
dc.subject |
dálková komunikace |
cze |
dc.subject |
návěst |
cze |
dc.subject |
návěstidlo |
cze |
dc.subject |
informační a varovný systém |
cze |
dc.subject |
elektrifikace |
cze |
dc.subject |
Vysoké Tatry |
cze |
dc.subject |
zabezpečovací zařízení |
cze |
dc.subject |
výstavba železníc |
cze |
dc.subject |
dvojkolejná trať |
cze |
dc.subject |
staniční zabezpečovací zařízení |
cze |
dc.subject |
vlaková cesta |
cze |
dc.subject |
bezpečnost vlakové dopravy |
cze |
dc.subject |
napájení zabezpečovacích zařízení |
cze |
dc.subject |
detekce kolejových vozidel |
cze |
dc.subject |
elektronická stavědla |
cze |
dc.subject |
Jan Perner |
cze |
dc.subject |
Olomoucko-pražská dráha |
cze |
dc.subject |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.subject |
projekt vysokorychlostní železnice |
cze |
dc.subject |
vysokorychlostní trať |
cze |
dc.subject |
elektrická lokomotiva |
cze |
dc.subject |
doprava |
cze |
dc.subject |
ekonomie |
cze |
dc.subject |
Adam Smith |
cze |
dc.subject |
David Ricardo |
cze |
dc.subject |
merkantilismus |
cze |
dc.subject |
vodní doprava |
cze |
dc.subject |
rozptýlená znalost |
cze |
dc.subject |
kolektivní inteligence |
cze |
dc.subject |
vnitrozemská vodní cesta |
cze |
dc.subject |
hospodářský vývoj |
cze |
dc.subject |
motorový vůz |
cze |
dc.subject |
osobní přeprava |
cze |
dc.subject |
konstrukční zásady |
cze |
dc.subject |
provozní výsledky |
cze |
dc.subject |
motorová lokomotiva |
cze |
dc.subject |
průmyslová vlečka |
cze |
dc.subject |
Pardubice |
cze |
dc.subject |
historie |
cze |
dc.subject |
mezinárodní veřejné letiště |
cze |
dc.title |
VII. mezinárodní vědecká konference Dopravní fakulty Jana Pernera |
cze |
dc.title |
Efektní dopravou k udržitelné mobilitě |
cze |
dc.title.alternative |
Sborník příspěvků: sekce Historie dopravy |
cze |
dc.type |
sborník příspěvků |
cze |
dc.peerreviewed |
yes |
en |
dc.publicationstatus |
published |
eng |