dc.contributor.advisor |
Vlčková, Vladimíra |
|
dc.contributor.author |
Podškubková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-08-30T07:44:12Z |
|
dc.date.available |
2018-08-30T07:44:12Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-07-04 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71752 |
|
dc.description.abstract |
V práci je provedena cílená rešerše zaměřená na současné pojetí a klasifikaci služeb poskytovaných zákazníkům zejména na B2B trhu, na vymezení a definování kvality služeb, ukazatele úrovně kvality služeb a na způsoby jejího hodnocení zákazníky pomocí nástrojů SERVQUAL, SERVPERF a INDSERV. V praktické části jsou nejprve uvedeny výsledky analýzy obdržených hodnocení odběratelů Fibertex Nonwovens, a. s., přičemž je kladen důraz na používaná kritéria pro hodnocení kvality poskytovaných služeb. Dále je práce zaměřená na tvorbu hodnocení dodavatelů ze strany Fibertex Nonwovens, a. s. Důraz je kladen na analýzu kritérií používaných pro hodnocení kvality služeb poskytovaných dodavateli. |
cze |
dc.format |
78 s. (122 961 znaků) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
služby poskytované zákazníkům |
cze |
dc.subject |
definice služeb |
cze |
dc.subject |
klasifikace služeb |
cze |
dc.subject |
vlastnosti služeb |
cze |
dc.subject |
kvalita služeb |
cze |
dc.subject |
dimenze kvality služeb |
cze |
dc.subject |
atributy kvality služeb |
cze |
dc.subject |
hodnocení kvality služeb |
cze |
dc.subject |
konceptualizace kvality služeb |
cze |
dc.subject |
služby na B2B trhu |
cze |
dc.subject |
SERVQUAL |
cze |
dc.subject |
SERVPERF |
cze |
dc.subject |
INDSERV |
cze |
dc.subject |
Q-LanYs |
cze |
dc.subject |
Fibertex Nonwovens |
cze |
dc.subject |
a. s. |
cze |
dc.subject |
customer services |
eng |
dc.subject |
service definition |
eng |
dc.subject |
service classification |
eng |
dc.subject |
service quality |
eng |
dc.subject |
dimensions of service quality |
eng |
dc.subject |
attributes of service quality |
eng |
dc.subject |
assessing service quality |
eng |
dc.subject |
service assessment |
eng |
dc.subject |
services in B2B market |
eng |
dc.subject |
SERVQUAL |
eng |
dc.subject |
SERVPERF |
eng |
dc.subject |
INDSERV |
eng |
dc.subject |
Q-LanYs |
eng |
dc.subject |
Fibertex Nonwovens |
eng |
dc.subject |
a. s. |
eng |
dc.title |
Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků |
cze |
dc.title.alternative |
The assessment of service quality in B2B market from the perspective of Fibertex Nonwovens, a. s. and its customers |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-08-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with targeted research that is focused on current concept and classification of customer services mainly in B2B market, as well as on the interpretation and definition of service quality, indicators of service quality level and on manners of its assessment by customers with assistance of instruments SERVQUAL, SERVPERF and INDSERV. In the practical part there are firstly presented results of the analysis of received assessments from Fibertex Nonwovens, a. s customers, where the emphasis is put on criterions used for assessing provided service quality. The practical part is further focused on creation of supplier's assessment by Fibertex Nonwovens, a. s. The emphasis is put on the analysis of criterions used for assessing service quality provided by suppliers. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D38730 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Kdo má v podniku na starost sběr hodnocení zákazníků? Mají tato hodnocení nějaký daný systém, tj. např. čas dodání, forma hodnocení apod.? Kdo a kdy vytvořil vyjmenované nástroje pro hodnocení zákazníků? Je pro ta hodnocení dána nějaká forma?
Studentka zodpověděla všechny dotazy. |
cze |
dc.identifier.stag |
35818 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |