dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
|
dc.contributor.author |
Krejčík, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2018-08-30T07:44:12Z |
|
dc.date.available |
2018-08-30T07:44:12Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-07-04 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71751 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je orientována na problematiku řízení značek a budování jejich image se zaměřením na chemický průmysl. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se problematikou značky se zaměřením na její image, kdy je nejprve definován pojem značka a specifikovány její atributy. Dále je pak vymezen pojem hodnota značky a je charakterizován význam značky pro firmu i zákazníky. Navazující teoretická část práce je věnována image značky a jejímu vytváření.
Praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu zaměřeného na využívání značek a budování jejich image ve vybraném podniku chemického průmyslu. Získané informace z výzkumu jsou zanalyzovány a vyhodnoceny a na jejich základě jsou formulována doporučení mající přispívat ke zlepšení řízení značek ve sledovaném podniku. |
cze |
dc.format |
68 s. + 10 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značky |
cze |
dc.subject |
image značky |
cze |
dc.subject |
identita značky |
cze |
dc.subject |
hodnota značky |
cze |
dc.subject |
brands |
eng |
dc.subject |
brand image |
eng |
dc.subject |
brand identity |
eng |
dc.subject |
brand equity |
eng |
dc.title |
Značka v chemickém průmyslu a budování její image |
cze |
dc.title.alternative |
A brand in the chemical industry and its imagebuilding |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-08-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is oriented on the issues of managing brands and their imagebuilding focusing on the chemical industry. The first part of the thesis introduces the research of specialized literature about the problems of the brand focusing on its image. Firstly, the term brand is defined and its attributes specified. Then the term brand value is defined and the brand's significance for the enterprise and the customers is characterised. The subsequent theoretical part is dedicated to the brand's image and its creation. The practical part of the bachelor's thesis describes and summarizes the results of the primary qualitative research focused on the use of brands and their image-building in a chosen chemical industry enterprise. The acquired information from the research is analysed and evaluated and on its grounds are formulated recommendations that should contribute to the improvement of the brand management in the monitored enterprise. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D38739 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Je pro firmu nejdůležitější cena?Jak se dívají na budování značky? V jakých cenách se pohybují jejich výrobky? Liší se nějak budování značky, image v podnicích chemického průmyslu od ostatních odvětví? Liší se na B2B a B2C trzích? Student zodpověděl všechny dotazy. |
cze |
dc.identifier.stag |
35817 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |