Značka v chemickém průmyslu a budování její image

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Krejčík, Jan
dc.date.accessioned 2018-08-30T07:44:12Z
dc.date.available 2018-08-30T07:44:12Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-07-04
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71751
dc.description.abstract Bakalářská práce je orientována na problematiku řízení značek a budování jejich image se zaměřením na chemický průmysl. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se problematikou značky se zaměřením na její image, kdy je nejprve definován pojem značka a specifikovány její atributy. Dále je pak vymezen pojem hodnota značky a je charakterizován význam značky pro firmu i zákazníky. Navazující teoretická část práce je věnována image značky a jejímu vytváření. Praktická část bakalářské práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu zaměřeného na využívání značek a budování jejich image ve vybraném podniku chemického průmyslu. Získané informace z výzkumu jsou zanalyzovány a vyhodnoceny a na jejich základě jsou formulována doporučení mající přispívat ke zlepšení řízení značek ve sledovaném podniku. cze
dc.format 68 s. + 10 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject značky cze
dc.subject image značky cze
dc.subject identita značky cze
dc.subject hodnota značky cze
dc.subject brands eng
dc.subject brand image eng
dc.subject brand identity eng
dc.subject brand equity eng
dc.title Značka v chemickém průmyslu a budování její image cze
dc.title.alternative A brand in the chemical industry and its imagebuilding eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-08-20
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is oriented on the issues of managing brands and their imagebuilding focusing on the chemical industry. The first part of the thesis introduces the research of specialized literature about the problems of the brand focusing on its image. Firstly, the term brand is defined and its attributes specified. Then the term brand value is defined and the brand's significance for the enterprise and the customers is characterised. The subsequent theoretical part is dedicated to the brand's image and its creation. The practical part of the bachelor's thesis describes and summarizes the results of the primary qualitative research focused on the use of brands and their image-building in a chosen chemical industry enterprise. The acquired information from the research is analysed and evaluated and on its grounds are formulated recommendations that should contribute to the improvement of the brand management in the monitored enterprise. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D38739
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Je pro firmu nejdůležitější cena?Jak se dívají na budování značky? V jakých cenách se pohybují jejich výrobky? Liší se nějak budování značky, image v podnicích chemického průmyslu od ostatních odvětví? Liší se na B2B a B2C trzích? Student zodpověděl všechny dotazy. cze
dc.identifier.stag 35817
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet