Marketing: Jak reklama ovlivňuje lidské jednání?

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Retka, Tomáš
dc.contributor.author Zlesáková, Anna
dc.date.accessioned 2018-08-30T07:42:32Z
dc.date.available 2018-08-30T07:42:32Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-06-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71649
dc.description.abstract Práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na lidi. Jsou zde popisovány různé marketingové strategie, tvorba reklamy, formy reklamy a dnešní vnímání značek. Autorka postupovala formou kvalitativní metody, kdy ve své práci vycházela z rozhovorů se svými respondenty a ze svých vlastních zkušeností s reklamou a prodejem. cze
dc.format 56 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject reklama cze
dc.subject propagace cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject značky cze
dc.subject marketing eng
dc.subject advertisement eng
dc.subject propagation eng
dc.subject customers eng
dc.subject brands eng
dc.title Marketing: Jak reklama ovlivňuje lidské jednání? cze
dc.title.alternative Marketing: How advertisement affects human action? eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Andrš, Zbyněk
dc.date.accepted 2018-08-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is about advertisement and its impact on people. The author describes various marketing strategies, creation of advertisements and commercials, forms of advertisements and today´s perception of brands. The thesis has been done by qualitative methodology, which included interviews and author´s own experiences from selling and advertising. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D38522
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.defence Studentka představila svou práci - cíle, metody, závěry. Byly přečteny oba posudky. Proběhla diskuse. Komise se dohodla na hodnocení. cze
dc.identifier.stag 35629
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet