dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Pokorná, Linda |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-30T07:41:54Z |
|
dc.date.available |
2018-08-30T07:41:54Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-07-02 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71626 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis is interested in the development of vocabulary of English language in young learners with kinesthetic learning style. The basic terms such as young learners, vocabulary, learning style, and kinesthetic learning style are defined. On the basis of the theoretical part, criteria for teaching vocabulary to young learners with kinesthetic learning style are created. According to these criteria, nine activities developing English vocabulary in kinesthetic young learners are suggested. They can be found in the appendices. In empirical part, it is described which criteria and how are fulfilled in every activity. |
eng |
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
žáci mladšího školního věku |
cze |
dc.subject |
slovní zásoba |
cze |
dc.subject |
styly učení |
cze |
dc.subject |
kinestetický učební styl |
cze |
dc.subject |
young learners |
eng |
dc.subject |
vocabulary |
eng |
dc.subject |
learning styles |
eng |
dc.subject |
kinesthetic learning style |
eng |
dc.title |
Development of Vocabulary in English in Young Learners with Kinesthetic Learning Style |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj slovní zásoby v anglickém jazyce u žáků na I. stupni ZŠ s kinestetickým učebním stylem |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2018-08-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bakalářská práce se zabývá rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce, a to konkrétně u dětí mladšího školního věku s kinestetickým učebním stylem. V práci jsou vydefinovány základní pojmy jako žák mladšího školního věku, slovní zásoba, styly učení a kinestetický styl učení. Na základě teoretické části jsou v praktické části navržena kritéria, které by aktivity pro žáky mladšího školního věku s kinestetickým typem učení měly splňovat. Zároveň jsou podle těchto kritérií navrženy aktivity, které odpovídají zaměření bakalářské práce. V praktické části je pak vysvětleno, která kritéria a jak každá aktivita splňuje. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D38336 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
36459 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |