Development of Vocabulary in English in Young Learners with Kinesthetic Learning Style

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Pokorná, Linda
dc.date.accessioned 2018-08-30T07:41:54Z
dc.date.available 2018-08-30T07:41:54Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-07-02
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71626
dc.description.abstract This bachelor thesis is interested in the development of vocabulary of English language in young learners with kinesthetic learning style. The basic terms such as young learners, vocabulary, learning style, and kinesthetic learning style are defined. On the basis of the theoretical part, criteria for teaching vocabulary to young learners with kinesthetic learning style are created. According to these criteria, nine activities developing English vocabulary in kinesthetic young learners are suggested. They can be found in the appendices. In empirical part, it is described which criteria and how are fulfilled in every activity. eng
dc.format 73 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject žáci mladšího školního věku cze
dc.subject slovní zásoba cze
dc.subject styly učení cze
dc.subject kinestetický učební styl cze
dc.subject young learners eng
dc.subject vocabulary eng
dc.subject learning styles eng
dc.subject kinesthetic learning style eng
dc.title Development of Vocabulary in English in Young Learners with Kinesthetic Learning Style eng
dc.title.alternative Rozvoj slovní zásoby v anglickém jazyce u žáků na I. stupni ZŠ s kinestetickým učebním stylem cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2018-08-27
dc.description.abstract-translated Bakalářská práce se zabývá rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce, a to konkrétně u dětí mladšího školního věku s kinestetickým učebním stylem. V práci jsou vydefinovány základní pojmy jako žák mladšího školního věku, slovní zásoba, styly učení a kinestetický styl učení. Na základě teoretické části jsou v praktické části navržena kritéria, které by aktivity pro žáky mladšího školního věku s kinestetickým typem učení měly splňovat. Zároveň jsou podle těchto kritérií navrženy aktivity, které odpovídají zaměření bakalářské práce. V praktické části je pak vysvětleno, která kritéria a jak každá aktivita splňuje. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D38336
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 36459
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet