Development of Speaking Skills in ELT through a Textbook

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Krčálová, Eliška
dc.date.accessioned 2018-08-30T07:41:49Z
dc.date.available 2018-08-30T07:41:49Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-07-02
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71615
dc.description.abstract This bachelor thesis is concerned with developing speaking skills in ELT through a textbook. The theoretical part deals with a definition of a textbook as a teaching aid and its roles and functions within the educational processes. The following chapters define the concept of second language speaking competence, speaking skills as a means for development of communicative competence and classification of speaking activities. The practical part of the thesis is based on the content analysis of speaking activities from the chosen textbook. The main aim of the research is to discover the opportunities for the development of speaking skills in ELT and therefore, the second language speaking competence. eng
dc.format 94 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject učebnice cze
dc.subject řečová dovednost mluvení cze
dc.subject mluvní kompetence cze
dc.subject mluvní aktivity cze
dc.subject textbooks eng
dc.subject speaking skills eng
dc.subject second language speaking competence eng
dc.subject speaking activities eng
dc.title Development of Speaking Skills in ELT through a Textbook eng
dc.title.alternative Rozvoj řečové dovednosti mluvení v anglickém jazyce pomocí učebnice eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika
dc.date.accepted 2018-08-27
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem řečové dovednosti mluvení a to za pomoci učebnice. Teoretická část nejprve vymezuje koncept učebnice jako významný didaktický prostředek a jeho role a funkce ve výchovně-vzdělávacím procesu. Dále pak definuje koncept rozvoje mluvní kompetence v cizojazyčné výuce, řečové dovednosti mluvení jako prostředek k rozvoji komunikační kompetence a klasifikaci mluvních aktivit dle jejich zaměření na procvičení přesnosti, či plynulosti jazyka. Praktická část je založena na obsahové analýze mluvních aktivit ve zvolené učebnici za účelem zjistit, jaké možnosti nabízí pro rozvoj řečové dovednosti mluvení a tedy mluvní kompetence. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D38335
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 34533
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet