dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Čukatová, Jitka |
|
dc.date.accessioned |
2018-08-30T07:41:47Z |
|
dc.date.available |
2018-08-30T07:41:47Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-06-25 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71611 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor papers deals with developing second language speaking competences in the context of mobile learning. The aim of my research is to find out what opportunities for development of speaking mobile learning represents. The theoretical part introduces aspects of second language speaking competence. The practical part reveals the outcomes of my classroom research and presents the findings. |
eng |
dc.format |
97 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rozvoj mluvení |
cze |
dc.subject |
komunikační strategie |
cze |
dc.subject |
studenti cizího jazyka |
cze |
dc.subject |
mobilní učení |
cze |
dc.subject |
second langauge speaking competence |
eng |
dc.subject |
communication strategies |
eng |
dc.subject |
L2 learners |
eng |
dc.subject |
mobile learning |
eng |
dc.title |
Developing Second Language Speaking Competence through Mobile Learning |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj mluvení v cizím jazyce prostřednictvím mobilního učení |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2018-08-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Studentka se ve své práci bude zabývat konceptem rozvojem mluvení ve výuce anglického jazyka prostřednictvím tzv. mobilního učení (mobile learning). V teoretické části nejprve stručně definuje koncept komunikační kompetence jako cíle cizojazyčné výuky a dá jej do vztahu s modelem cizojazyčné mluvní kompetence dle Gohové a Burnsové, který podrobně představí. Dále definuje koncept mobilního učení a bude diskutovat možnosti jeho využití pro rozvoj mluvení v angličtině.
V praktické části práce studentka realizuje vlastní výzkumné šetření v kontextu konkrétní vzdělávací instituce využívající mobilního učení. Cílem šetření je zjistit, jaké příležitosti k rozvoji mluvení mobilní učení realizované zvolenou institucí nabízí. Studentka v roli lektora realizuje sérii vyučovacích jednotek, které bude reflektovat za pomocí strukturovaného nástroje vytvořeného na základě výše zmíněného modelu. Získaná data analyzuje s cílem identifikovat příležitosti a limity zvoleného formátu mobilního učení. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D38333 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
31446 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |