Developing Second Language Speaking Competence through Mobile Learning

Show simple item record

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Čukatová, Jitka
dc.date.accessioned 2018-08-30T07:41:47Z
dc.date.available 2018-08-30T07:41:47Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-06-25
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71611
dc.description.abstract This bachelor papers deals with developing second language speaking competences in the context of mobile learning. The aim of my research is to find out what opportunities for development of speaking mobile learning represents. The theoretical part introduces aspects of second language speaking competence. The practical part reveals the outcomes of my classroom research and presents the findings. eng
dc.format 97 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject rozvoj mluvení cze
dc.subject komunikační strategie cze
dc.subject studenti cizího jazyka cze
dc.subject mobilní učení cze
dc.subject second langauge speaking competence eng
dc.subject communication strategies eng
dc.subject L2 learners eng
dc.subject mobile learning eng
dc.title Developing Second Language Speaking Competence through Mobile Learning eng
dc.title.alternative Rozvoj mluvení v cizím jazyce prostřednictvím mobilního učení cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2018-08-27
dc.description.abstract-translated Studentka se ve své práci bude zabývat konceptem rozvojem mluvení ve výuce anglického jazyka prostřednictvím tzv. mobilního učení (mobile learning). V teoretické části nejprve stručně definuje koncept komunikační kompetence jako cíle cizojazyčné výuky a dá jej do vztahu s modelem cizojazyčné mluvní kompetence dle Gohové a Burnsové, který podrobně představí. Dále definuje koncept mobilního učení a bude diskutovat možnosti jeho využití pro rozvoj mluvení v angličtině. V praktické části práce studentka realizuje vlastní výzkumné šetření v kontextu konkrétní vzdělávací instituce využívající mobilního učení. Cílem šetření je zjistit, jaké příležitosti k rozvoji mluvení mobilní učení realizované zvolenou institucí nabízí. Studentka v roli lektora realizuje sérii vyučovacích jednotek, které bude reflektovat za pomocí strukturovaného nástroje vytvořeného na základě výše zmíněného modelu. Získaná data analyzuje s cílem identifikovat příležitosti a limity zvoleného formátu mobilního učení. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D38333
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 31446
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account