Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Lhotková, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:16:24Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:16:24Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-03 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71258 |
|
dc.description.abstract |
This
thesis
deals
with
the
issue
of
activating
learners
in
an
English
language
class.
It
is
divided
into
a
theoretical
and
practical
part.
The
main
aim
of
the
theoretic
al
part
is
to
provide
a
context
for
activization
such
as
key
principles
of
humanism
in
English
language
teaching
as
well
as
introduce
constructivism.
Principles
of
activization
in
English
language
teaching
are
presented
and
important
aspects
such
as
aims,
learning,
activated
learner,
activating
teacher
and
methods,
techniques
and
teaching
aids
are
explained.
The
practical
part
introduces
a
case
study
which
was
carried
out
at
a
selected
grammar
school.
One
teacher
and
thirteen
learners
were
involved
in
the
research. |
eng |
dc.format |
92 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
aktivizace |
cze |
dc.subject |
aktivovaní žáci |
cze |
dc.subject |
aktivizující učitelé |
cze |
dc.subject |
aktivizační metody |
cze |
dc.subject |
učební pomůcky |
cze |
dc.subject |
activization |
eng |
dc.subject |
activated learners |
eng |
dc.subject |
activating teachers |
eng |
dc.subject |
activating methods |
eng |
dc.subject |
teaching aids |
eng |
dc.title |
Activating learners in an English language class |
eng |
dc.title.alternative |
Aktivizace žáků v hodinách anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato
diplomová
práce
se
zabývá
aktivizací
žáků
v
hodinách
anglick
é
ho
jazyka.
Celá
práce
je
rozdělena
do
teoretick
é
a
praktické
části.
Hlavní
m
c
ílem
teoretické
části
je
poskytnout
kontext
pro
aktivizacei
jako
jsou
klíčové
principy
humanistického
pojetí
ve
výuce
anglického
jazyka
a
představit
konstruktivismus.
Dále
jsou
prezentovány
principy
aktivizace
ve
výuce
anglického
jazyka
a
jsou
vysvětleny
důežité
pojmy
jako
cíle,
učení,
aktivizovaný
žák,
aktivizující
učitel
a
metody,
techniky
a
pomůcky.
Praktická
čá
st
p
ředstavuje
případovou
studii,
která
se
uskutečnila
na
vybran
é
m
gymnáziu.
D
o
v
ýzkumu
bylo
zahrnuto
třiná
ct
žáků
a
j
eden
u
čitel. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37554 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
36193 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|